Διαθέσιμη και στην Ευρώπη η Ford Mustang GTD!

Διαθέσιμη και στην Ευρώπη η Ford Mustang GTD!

Λίγο μετά τον 15αύγουστο του περασμένου έτους η Ford αποφάσισε να ανεβάσει την ήδη αυξημένη θερμοκρασία παρουσιάζοντας μία Mustang όπως καμία άλλη στο παρελθόν. Ναι, σίγουρα έχουμε δει εντυπωσιακές δημιουργίες από το “Μπλε Οβάλ” όμως ποτέ ξανά στο παρελθόν η αμερικανική εταιρία δεν λάνσαρε ένα μοντέλο σαν αυτό. Η προηγούμενη γενιά είχε ως κορυφαία εκδοχή την Shelby GT500 των 760 ίππων και σχεδόν 850 Nm ροπής αλλά ακόμα και εκείνη, με όλες τις αναβαθμίσεις της θρυλικής Shelby, δεν έφτανε σε… ακρότητα αυτό που κοσμεί την κορυφή της γκάμας της 7ης γενιάς το αμερικανικού sports car. Ο λόγος για την Ford Mustang GTD που μοιάζει σαν την απάντηση στο ερώτημα: Πώς θα ήταν η αγωνιστική Mustang GT3 αν έπαιρνε μεγάλες ποσότητες αναβολικών και μπορούσε να κυκλοφορήσει ελεύθερα σε δημόσιους δρόμους;

Καταρχάς, κάτω από το μακρύ καπό με τους μεγάλους αεραγωγούς που φροντίζουν για την απαγωγή του θερμού αέρα βρίσκεται ένας supercharged V8 με χωρητικότητα 5.2 λίτρων που σύμφωνα με την Ford θα είναι ικανός για περισσότερα από 800 άλογα και θα στροφάρει έως τις 7.500 σ.α.λ. Αυτός θα χρησιμοποιεί έναν ανθρακονημάτινο άξονα μετάδοσης για να μεταφέρει την ισχύ στο 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που βρίσκεται στον πίσω άξονα για βέλτιστη κατανομή του βάρος και αυτό με την  σειρά του, θα στέλνει την δύναμη στους πίσω τροχούς 20 ιντσών με το ελαστικό των 345 χιλιοστών που θα πασχίζει να βρει πρόσφυση.

Όσον αφορά στην ανάρτηση, η Ford περιγράφει ένα ημι-ενεργό σύστημα που επιτρέπει την ρύθμιση της απόσβεσης και της απόστασης από το έδαφος (ηλεκτρονικά φυσικά), με την εμπρός διάταξη να αποτελείται από ανισομήκεις βραχίονες και την πίσω από μία pushrod που σε συνδυασμό με το υδραυλικό σύστημα και το σύστημα ψύξης του transaxle καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος του πορτ-μπαγκάζ, οπότε δεν υπάρχει αποθηκευτικός χώρος εκεί. Από το… πακέτο της Mustang GTD δεν θα μπορούσε να λείπει ούτε το πανίσχυρο carbon-ceramic σύστημα πέδησης της Brembo που έχει επιλεχθεί τόσο για την δύναμη του όσο και για την αντοχή του στην καταπόνηση.

Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο εντυπωσιακό και ταυτόχρονα λειτουργικό bodykit που αποτελείται από εμπρός splitter, το προαναφερθέν νέο καπό, φαρδύτερα φτερά με αεραγωγούς που φροντίζουν για την απαγωγή του αέρα και με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζουν την δραστική μείωση της πίεσης του αέρα στους μπροστά θόλους και άρα, του φαινομένου του lift σε υψηλές ταχύτητες, επίπεδο πάτωμα, νέο διαχύτη και φυσικά, την τεράστια αεροτομή που εξοπλίζεται και με σύστημα DRS (drag reduction system). Ξέχνα τα πίσω καθίσματα, ξέχνα τις πολυτέλειες, τα φρου-φρου και τα αρώματα. Η συγκεκριμένη Mustang σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε για να προσφέρει το μέγιστο που μπορεί η πλατφόρμα όσον αφορά στην ταχύτητα και οι ελάχιστοι που θα καταφέρουν να την κάνουν δική τους και στην Ευρώπη, δεν θα δυσκολευτούν να εντοπίσουν τους λόγους για τους οποίους η τιμή της “GTD” υπερβαίνει κατά πάσα πιθανότητα τα €300.000!

Prev Post Nio ET7 – 1.070 χλμ με μπαταρία ημι-στερεάς κατάστασης!
Next Post Συνεχίζεται η επιδότηση ηλεκτρικού ποδηλάτου και στο Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook