Ακόμα καλύτερη η δεύτερη γενιά του υβριδικού συστήματος της Hyundai!

Ακόμα καλύτερη η δεύτερη γενιά του υβριδικού συστήματος της Hyundai!

Καλή και απαραίτητη η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης αλλά κακά τα ψέματα, δεν έχει πετύχει ακόμα την διείσδυση που περίμεναν οι κατασκευαστές πριν από χρόνια. Γι’ αυτό απαιτείται επένδυση σε μεταβατικές τεχνολογίες μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου και κατά συνέπεια, των εκπομπών ρύπων. Η Hyundai αναγνωρίζει και κατανοεί τις ειδικές συνθήκες που επικρατούν στην αγορά και παρουσιάζει την επόμενη γενιά του υβριδικού συστήματος της που υπόσχεται να καθιερώσει νέα στάνταρ τόσο στην απόδοση όσο και στην αποδοτικότητα ενσωματώνοντας λύσεις προηγμένης τεχνολογίας και μία ευελιξία που στην θεωρία, μέχρι να το δούμε στην πράξη, του επιτρέπει να προσφέρει μεγάλο εύρος των δυνατοτήτων του.

Βασικό χαρακτηριστικό του υβριδικού συστήματος της Hyundai είναι η νέα μετάδοση με τους δύο ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες: ο λεγόμενος “P1” έχει αναλάβει τα καθήκοντα της εκκίνησης, της ανάκτησης ενέργειας και της υποβοήθησης της κίνησης ενώ ο “P2” είναι υπεύθυνος για την κίνηση και ανάκτηση ενέργειας. Σύμφωνα με την Hyundai, η διαμόρφωση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες προσφέρει υψηλότερη ισχύ, καλύτερες επιδόσεις και περαιτέρω βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου ενώ παράλληλα επιτυγχάνει ομαλότερες αλλαγές και μείωση τόσο στον θόρυβο όσο και τους κραδασμούς για μία πιο εξευγενισμένη, ραφιναρισμένη όπως συνηθίζουμε να λέμε, εμπειρία οδήγησης.

Όπως είπαμε, η καινοτόμα μετάδοση μπορεί να συνδυαστεί με θερμικούς κινητήρες από την υπάρχουσα γκάμα του Hyundai Group προσφέροντας αποδόσεις που κυμαίνονται από το χαμηλό άκρο των περίπου 100 ίππων μέχρι την περιοχή των 300+ ίππων με αποτέλεσμα τα υβριδικά κινητήρια σύνολα που προκύπτουν να μπορούν να καλύψουν πρακτικά οποιαδήποτε εφαρμογή από την κατηγορία των sub-compact μοντέλων, μέχρι τις μεγαλύτερες. Το πρώτο κινητήριο σύνολο που θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα νέας γενιάς της Hyundai βασίζεται σε έναν νέο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων που στην περίπτωση του Palisade όπου πραγματοποιεί το ντεμπούτο του, είναι ικανό για 334 ίππους και μέγιστη ροπή της τάξης των 460 Nm, προσφέροντας εκτός από 19% υψηλότερη ισχύ και 9% υψηλότερη ροπή, περίπου 45% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με μία αμιγώς θερμική εκδοχή του 2.5 turbo κινητήρα! Σύντομα θα ενταχθεί στην γκάμα και ένας 1600άρης κινητήρας με το νέο υβριδικό σύστημα της κορεατικής μάρκας.

Παράλληλα, η Hyundai θα ενσωματώσει μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών εξηλεκτρισμού στα μοντέλα της με στόχο να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα της μέσα από την αναβάθμιση των επιδόσεων, της απόδοσης και των δυνατοτήτων των νέων υβριδικών μοντέλων της. Το e-AWD σύστημα για παράδειγμα, προσθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα του εκάστοτε μοντέλου και κατά συνέπεια, δυνατότητες “εξηλεκτρισμένης τετρακίνησης” ανάλογα με την εφαρμογή και τις ανάγκες της κάθε αγοράς ενώ το e-VMC 2.0 που προϋποθέτει την ύπαρξη του e-AWD, βελτιώνει την ευστάθεια και την άνεση του οχήματος μέσα από τον έλεγχο της ροπής που καταλήγει στον εμπρός και τον πίσω άξονα. Τέλος, το Hyundai Motor Group εκμεταλλεύεται την εκτεταμένη εμπειρία και τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει μέσα από την εξέλιξη της πολυβραβευμένης E-GMP αρχιτεκτονικής αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων και ενσωματώνει στο υβριδικό σύστημα νέας γενιάς της στοιχεία που συνήθως βρίσκουμε σε ηλεκτρικά, όπως το Stay Mode, η λειτουργία Vehicle-to-Load και το Smart Regenerative Braking. Το πρώτο επιτρέπει σε όλα τα υποσυστήματα άνεσης και ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου να χρησιμοποιούν την μπαταρία υψηλής τάσης όταν το όχημα είναι ακινητοποιημένο, άρα δεν απαιτείται η λειτουργία του θερμικού κινητήρα. Το δεύτερο επιτρέπει στους χρήστες να φορτίζουν ή να τροφοδοτούν με ενέργεια εξωτερικές συσκευές ενώ ο θερμικός κινητήρας είναι απενεργοποιημένος έως το 50% της χωρητικότητας της μπαταρίας (από το 80, έως το 30% SoC) ενώ η Έξυπνη Ανάκτηση Ενέργειας εφαρμόζει την βέλτιστη δύναμη βάσει των δεδομένων που λαμβάνει από το σύστημα πλοήγησης και την απόσταση από άλλα οχήματα στον δρόμο, μειώνοντας την ανάγκη για χρήση του πεντάλ του φρένου και αυξάνοντας το φορτίο της μπαταρίας με αποτέλεσμα να βελτιώνεται περαιτέρω η αποδοτικότητα του συστήματος.

Prev Post Mercedes – Κάνει πραγματικότητα το “Steer-by-wire”
Next Post Η Volkswagen παίζει τα ρέστα της στην Κίνα!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook