Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 110 PS. Γνήσια Γαλλική πρόταση

Το έχουμε γράψει πολλές φορές και θα το γράψουμε ακόμη περισσότερες πως βρισκόμαστε σε μία μεταβατική φάση της αυτοκίνησης. Σε μία περίοδο που τα σεντάν περισσότερο και τα hatchback λιγότερο δίνουν τη θέση τους σε κροσσόβερ και SUV μοντέλα. Όπως είναι φυσικό οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αντιληφθούν τις νέες ανάγκες των υποψήφιων αγοραστών και αναλόγως να τοποθετηθούν στην αγορά, αν είναι δυνατόν και ως πρωτοπόροι. Και βεβαίως μία εταιρία με 100 χρόνια πραγματικής ιστορίας στη κατασκευή αυτοκινήτων η οποία δημιούργησε κάποιες από τις πλέον πρωτοποριακές εφαρμογές στη παγκόσμια αυτοκίνηση, όπως είναι η Citroen, περιμένεις, για να μην πούμε απαιτείς, το διαφορετικό και το προχωρημένο.

Από όπου και να το κοιτάξεις έχει κάτι να σου πει σχεδιαστικά

Και το νέο C4 Cactus είναι μία τέτοια χαρακτηριστική κίνηση από τη Γαλλική εταιρία. Είναι ένα μοντέλο που εμπεριέχει το DNA του C4 αλλά και του Cactus. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που διατηρεί στο μέγιστο βαθμό τις αρετές της εταιρίας, όπως η άνεση από την ανάρτηση ισορροπώντας παράλληλα με επιτυχία ανάμεσα σε δύο κατηγορίες. Αυτή των κλασσικών πεντάθυρων hatchback και αυτή των κροσσόβερ.

Δείχνει Citroen μέσα και εξώ

Το νέο C4 Cactus καταφέρνει πρωτίστως να ξεχωρίζει χάρη στη σχεδίαση και την έντονη προσωπικότητά του. Το νέο μοντέλο δείχνει πιο πλατύ, με τα φώτα “δύο επιπέδων” στο εμπρός τμήμα του, να εναρμονίζονται με τη σχεδιαστική ταυτότητα της Citroën και με τα νέα, μεγαλύτερου πλάτους, πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας 3D LED να ενισχύουν με τον τρόπο τους το τεχνολογικό προφίλ του αυτοκινήτου. Από την άλλη μεριά, τα νέας σχεδίασης Airbumb είναι πλέον χαμηλά τοποθετημένα στις πόρτες και τις προστατεύουν από μικροσυγκρούσεις, συμβάλλοντας στη μείωση του κόστους χρήσης του αυτοκίνητου, ενώ ταυτοχρόνως κάνουν το νέο χάτσμπακ της Citroën  να δείχνει πιο πολιτισμένο.

Όμορφο και ντελικάτο πίσω

Το προφίλ του νέου C4 Cactus έχει ιδανικές αναλογίες, με το ένα τρίτο να καλύπτεται από γυάλινες επιφάνειες και τα δύο τρίτα από τα μεταλλικά μέρη του αμαξώματος, και χαρακτηρίζεται από καλή αεροδυναμική με το ύψος να έχει συγκρατηθεί στο 1,48 μ. Η εξωτερική σχεδίαση του νέου C4 Cactus ολοκληρώνεται από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τα μαύρα διακοσμητικά στις κολώνες που δημιουργούν την αίσθηση ότι η οροφή αιωρείται πάνω από το αμάξωμα. Ενσωματώνοντας μια βελτιστοποιημένη αρχιτεκτονική, βασισμένη στην πλατφόρμα PF1 του PSA Group, το νέο C4 Cactus διαθέτει μεταξόνιο 2,60 μέτρων, που εγγυάται μεγάλους χώρους για τους επιβάτες.

Νέο εσωτερικό στα πρότυπα του C3 & C3 Aircross

Το εσωτερικό του διατηρεί όλα τα σχεδιαστικά πλεονεκτήματα του C4 Cactus, που αποτέλεσε τον προπομπό για το design του εσωτερικού των αυτοκινήτων της Citroën και χαρακτηρίζεται από στοιχεία που παραπέμπουν στη λαμπρή ιστορία της εταιρίας, όπως οι ιμάντες στις πόρτες και το ανάγλυφο μοτίβο στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Πάνω στο κατασκευασμένο από μαλακό, ποιοτικό υλικό ταμπλό, είναι τοποθετημένη η κεντρική οθόνη αφής και ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, που δημιουργούν ένα ευάερο κόκπιτ με 100% ψηφιακό interface και χειριστήρια που ομαδοποιούνται γύρω από την 7 ιντσών οθόνη αφής.  Όλα τα υλικά είναι ευχάριστα στην όψη και στην αφή, ιδιαίτερα το απαλό πλαστικό που καλύπτει το ταμπλό και συνδυάζεται αρμονικά με τις ταπετσαρίες των καθισμάτων.

Ικανοποιητικοί οι χώροι για τους επιβάτες

Ένα άλλο στοιχείο που θα πρέπει να συνηθίσουν οι πίσω επιβάτες είναι πως τα παράθυρα τους δεν κατεβαίνουν, αλλά ανοίγουν ως ένα σημείο με μερική ανάκλιση. Το πορτμπαγκάζ των 358 λίτρων είναι βαθύ και χωρά πολλά περισσότερα πράγματα από ότι νομίζεις, ενώ θα πρέπει να συνηθίσεις το ψηλό κατώφλι φόρτωσης. Ιδιαίτερη μνεία χρίζουν τα καθίσματα του Γαλλικού μοντέλου στα οποία η άνεση λαμβάνει εντελώς διαφορετική και πιο προχωρημένη διάσταση. Οι άνθρωποι της Citroen τα αποκαλούν Advanced Comfort είναι έχουν αυξημένο κατά 15 χιλιοστά πάχος που κατανέμει καλύτερα το βάρος και μόνο στα μεγάλα πολύωρα ταξίδια θα μπορέσετε να αντιληφθείτε τι εννοούν με το παχύτερα αφρώδες υλικό να παρέχει επιπλέον άνεση.

Μεγάλος και εύκολος στη φόρτωση

Ικανοποιεί σε όλα

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας διάθετε τον πολυβραβευμένο 1200άρι βενζινοκινητήρα τεχνολογίας Puretech ο οποίος αποδίδει 110 ίππους, με τη ροπή του να είναι παραπάνω από ικανοποιητική καθώς βρίσκεται στα 205 Nm. Στην αναβαθισμένη του μάλιστα έκδοση του αυτοκινήτου της δοκιμής η οποία συνδυάζεται ως στάνταρ με ένα μηχανικό κιβώτιο έξη σχέσεων η κατανάλωσή του κατά τη διάρκεια των 1500 χιλιομέτρων της δοκιμής μας, δεν ανέβηκε πάνω από τα 7 λτ./100 χλμ. ακόμη και όταν σε ένα αυθημερόν ταξίδι Θεσσαλονίκη – Αθήνα – Θεσσαλονίκη, οι ρυθμοί ήταν από σβέλτοι έως γρήγοροι και παρά το γεγονός πως όταν παραλάβαμε το αυτοκίνητο για δοκιμή είχε στο οδόμετρό του μόλις 12 χιλιόμετρα, κάτι που σημαίνει ότι ήταν κυριολεκτικά με τις ζελατίνες.

Πολιτισμένος και με άκρως ικανοποιητική ισχύ

Διδάσκει άνεση, ανεξαρτήτως κατηγορίας

Το Νέο C4 Cactus είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη που διαθέτει ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions  (PHC), μία ακόμα καινοτομία της Citroën που θα δούμε να τοποθετείται στο μέλλον και σε άλλα μοντέλα της εταιρίας. Η ηχομόνωση του νέου C4 Cactus αναβαθμίστηκε συνολικά χάρη στα μεγαλύτερου πάχους τζάμια στα παράθυρα, το ηχομονωτικό παρμπρίζ και την τοποθέτηση μεγαλύτερης ποσότητας ηχομονωτικού υλικού στο δάπεδο, αλλά και στο διάφραγμα που χωρίζει τον κινητήρα από το χώρο επιβατών. Το νέο C4 Cactus είναι εξοπλισμένο με συστήματα υποστήριξης τα οποία προσφέρουν άνεση και ασφάλεια απλοποιώντας την οδήγηση, διατηρούν τον οδηγό σε επαγρύπνηση και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχήματος.

Η άνεση στα πολύωρα ταξίδια ανέβηκε πολλά επίπεδα

Στη πράξη όλα τα παραπάνω σημαίνουν ένα εξαιρετικά υψηλό επίπεδο άνεσης που είχαμε τη δυνατότητα να διαπιστώσουμε κάνοντας πάνω από 1000 χιλιόμετρα σε μία ημέρα. Σχεδόν κάθε είδους ανωμαλία, από τις πάμπολλες των ελληνικών δρόμων, φιλτράρεται ιδανικά και δεν φτάνει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, προσφέροντας μία αίσθηση που δύσκολα περιγράφεται. Βεβαία οι κλίσεις στις στροφές δίνουν το παρών, αλλά ο χαρακτήρα τους αυτοκινήτου είναι τα ανετότατα οικογενειακά ταξίδια και η ακραία οδήγηση σε δρόμο με στροφές. Συμπερασματικά το C4 Cactus στην δεύτερη γενιά του καταφέρνει να είναι όπως είπαμε πιο Citroen από κάθε άλλη φορά καθώς πλέον είναι και πολύ πιο ολοκληρωμένο σε όλους τους τομείς. Στιλάτο εξωτερικά, σύγχρονο εσωτερικά, με έναν κινητήρα βενζίνης ο οποίος διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του, τοποθετεί την άνεση σε άλλο επίπεδο και όλα αυτά ζητώντας  16.840 Ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση με τους 110 ίππους.

Οι κλίσεις στις στροφές υπάρχουν αλλά δεν τρομάζουν

 

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Άνεση
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός

[/vc_column_text]
[/vc_column]
[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Πίσω παράθυρα που δεν κατεβαίνουν

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1200 κ.εκ. Turbo
Ίπποι 110
0-100 10.3″
Τελική ταχύτητα 196 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 7 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 117 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Kαι με πολλές θήκες για μικροαντικείμενα
Prev Post BMW X2 2.0 S Drive. Η σπορ όψη των κροσσόβερ
Next Post Ford Fiesta Active 1.5 TDCi 120 PS. Για όλες τις καταστάσεις
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook