Οι κατασκευαστές είναι σχεδόν έτοιμοι για την μετάβαση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, οι υποδομές σύμφωνα με μελέτες δεν μπορούν να την υποστηρίξουν ακόμα και οι καταναλωτές δεν έχουν εξοικειωθεί ακόμα με την τεχνολογία και διατηρούν σημαντικές αμφιβολίες για την πρακτικότητα της σε αυτό το σημείο, με αποτέλεσμα να μην την υιοθετούν με τον ρυθμό που ανέμεναν ή ήλπιζαν οι κατασκευαστές. Για πολλούς καταναλωτές ένα full-υβριδικό μοντέλο αποτελεί μία επιλογή που ταιριάζει καλύτερα με τις ανάγκες τους ενώ άλλοι στρέφονται στα plug-in υβριδικά που κάποτε θεωρούνταν ως το μεταβατικό στάδιο αλλά για λόγους που σχετίζονται σε μεγάλο βαθμό με την (μη) φόρτιση της μπαταρίας, έχουν εκπέσει.
Η CATL, μία από τις κορυφαίες εταιρίες στον χώρο των μπαταριών, έρχεται για να προσφέρει κάτι εντυπωσιακό. Την “Freevoy Super Hybrid Battery” που σύμφωνα με την κινέζικη φίρμα έχει σχεδιαστεί για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για plug-in υβριδικά μοντέλα που προσφέρουν μεγάλη αυτονομία και κατά συνέπεια βασίζονται περισσότερο στον ηλεκτροκινητήρα απ’ ότι στον θερμικό κινητήρα για την κίνηση. Μιλάμε για μία μπαταρία που προσφέρει έως 400 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας, έστω και στον επιεική σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό WLTP, CLTC κύκλο! Η CATL δεν έχει ανακοινώσει ακόμα διαστάσεις, βάρος ή τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας μπαταρίας της αλλά αναφέρει ότι η μεγάλη αυτονομία δεν είναι το μοναδικό ατού της: Με ρυθμό φόρτισης 4C η μπαταρία αναπληρώνει 280 χιλιόμετρα αυτονομίας έπειτα από 10 λεπτά μόλις στον κατάλληλο ταχυφορτιστή και δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι αυτά είναι νούμερα που πιθανώς να φέρνουν σε δύσκολη θέση ακόμα και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Επίσης, αξίζει να αναφέρουμε ότι η Freevoy Super Hybrid Battery έρχεται ως απάντηση σε ένα κενό που εντόπισε η CATL στην αγορά. Πολλά από τα υπάρχοντα plug-in υβριδικά έρχονται με μπαταρίες μικρής χωρητικότητας που απαιτούν συχνές φορτίσεις, κάτι που μειώνει την διάρκεια ζωής της μπαταρίας ή αν προτιμάς, επιταχύνει τον εκφυλισμό της μειώνοντας την απόδοση της σε βάθος χρόνου.
Η μπαταρία της CATL χρησιμοποιεί μία χημεία νατρίου-λιθίου και έχει αρκετά μεγάλο εύρος λειτουργίας καθώς αντέχει έως τους -40ο C και διατηρεί την λειτουργικότητα της όσον αφορά στην φόρτιση ακόμα και στους -30ο C. Η εταιρία αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ήδη από τους -20ο C οι χρήστες μπορούν να περιμένουν μία εμπειρία φόρτισης ανάλογη φυσιολογικών θερμοκρασιών ενώ δεν παραλείπει να τονίσει ότι οι εντυπωσιακές επιδόσεις της νέας μπαταρίας συνδυάζονται με εξαιρετική αξιοπιστία και ασφάλεια. Το καλύτερο απ’ όλα είναι ότι η Freevoy Super Hybrid Battery δεν είναι κάποια πειραματική δημιουργία που θα λανσαριστεί στην αγορά σε 2,5 ή 10 χρόνια αλλά ένα προϊόν που ήδη κυκλοφορεί σε μοντέλα κινέζικων εταιριών ενώ μέχρι το 2030 η CATL υπολογίζει πως θα χρησιμοποιείται σε 30 υβριδικά κορυφαίων κατασκευαστών όπως η Geely, η Chery, η GAC κ.ά.