Η BYD, παρουσιάζει το ATTO 2 DM-i στην Ευρώπη, προσφέροντας οικονομία καυσίμου χάρη στην τεχνολογία Super Hybrid DM και παράλληλα μια πρακτική καμπίνα επιβατών γεμάτη χρήσιμες καινοτομίες. Η επιτυχία του SEAL U DM-i, επιβεβαιώνει τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της τεχνολογίας Super Hybrid DM. Η συγκεκριμένη τεχνολογία δίνει στο ATTO 2 DM-i τα εφόδια να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία των compact SUV, συνδυάζοντας μοναδικά την εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με πραγματική συνδυασμένη αυτονομία έως 1.000 km. Το BYD ATTO 2 DM-i συνδυάζει τα αναγνωρίσιμα στοιχεία σχεδίασης ενός SUV με συμπαγείς διαστάσεις. Το μήκος του είναι 4.330 mm (20 mm μεγαλύτερο από το αμιγώς ηλεκτρικό ATTO 2), το πλάτος του είναι 1.830 mm και το ύψος 1.675 mm. Το σχετικά μακρύ μεταξόνιο (2.620 mm) υποστηρίζει την ευρυχωρία στην καμπίνα των επιβατών και εξασφαλίζει συγχρόνως κοντούς εμπρός και πίσω προβόλους ενισχύοντας την SUV εικόνα του αυτοκινήτου.

Όπως υποδηλώνει το όνομά της, η τεχνολογία Super Hybrid DM προσφέρει δύο προγράμματα κίνησης: ηλεκτρικό (EV), όπου οι τροχοί κινούνται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα, και υβριδικό (HEV), όπου ο βενζινοκινητήρας φορτίζει τη μπαταρία και τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα μέσω ενός μετατροπέα, προσδίδοντας στο όχημα την άμεση απόκριση ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Όταν απαιτείται επιπλέον ισχύς, το υβριδικό πρόγραμμα μπορεί να περάσει από σειριακή σε παράλληλη λειτουργία, συνδυάζοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με αυτήν του ηλεκτροκινητήρα.

Το αποτέλεσμα είναι ένα κινητήριο σύνολο που λειτουργεί ως επί το πλείστων ηλεκτρικά, προσφέροντας αυτονομία έως 90 km με τη μεγαλύτερη από τις δύο μπαταρίες (Blade Battery) του ATTO 2 DM-i, καθώς και την ομαλή λειτουργία και άμεση απόκριση ενός ηλεκτρικού οχήματος, ακόμα και σε HEV mode. Ο έξυπνος (intelligent) έλεγχος των συστημάτων (το «i» στο DM-i) μειώνει την κατανάλωση καυσίμου περισσότερο από κάθε ανταγωνιστικό μοντέλο, με σταθμισμένη κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου στo μόλις 1,8 L/100 km και συνολική αυτονομία έως 1.000 km με πλήρη φόρτιση και γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης. Το ATTO 2 DM-i μπορεί να επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα, ενώ και οι δύο εκδόσεις αγγίζουν την τελική ταχύτητα των 180 km/h.

Διατίθενται δύο εκδόσεις του συστήματος κίνησης Super Hybrid για το ATTO 2 DM-i. Στην έκδοση Active, η Blade Battery έχει χωρητικότητα 7,8 kWh και η μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 166 PS (122 kW). Η έκδοση αυτή προσφέρει αυτονομία 40 km με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και συνολική συνδυασμένη αυτονομία 930 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Το ATTO 2 DM-i Boost διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 18,0 kWh και αυξημένη ισχύ 212 PS (156 kW), με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα. Η μεγαλύτερη μπαταρία εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 90 km και συνολική συνδυασμένη αυτονομία 1.000 km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Επιπλέον, ο πιο ισχυρός φορτιστής AC 6,6 kW επιτρέπει την επαναφόρτιση από 15% έως 100% σε τρεις ώρες, όταν το όχημα συνδέεται σε τριφασική παροχή 32A.

Το BYD ATTO 2 DM-i αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2026, με τις τιμές να ανακοινώνονται ανά χώρα εν ευθέτω χρόνο. Το νέο μοντέλο θα συνοδεύεται από το καθιερωμένο εκτενές πακέτο εγγύησης της BYD που περιλαμβάνει εξαετή εγγύηση κατασκευαστή για το όχημα και οκταετή κάλυψη για το σύστημα κίνησης και τη μπαταρία.



