BMW X2 sdrive 18d. Απολαυστική και οικονομική

Δεν είναι λίγες οι φορές εκείνες που έχουμε γράψει και έχουμε μιλήσει για το λόγο ύπαρξης τόσων SUV και κροσσόβερ μοντέλων, καθώς αφενός η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών επιλέγει τις δικίνητες εκδόσεις, αφετέρου υποστηρίζαμε πως ένα κροσσόβερ δεν μπορεί ποτέ να προσφέρει την οδηγική χαρά και απόλαυση ενός κλασικού hatchback για παράδειγμα.

Με κόμπακτ εξωτερικές διαστάσεις

Αυτός είναι ο ένας από τους δύο μύθους που καταρρίψαμε δοκιμάζοντας την BMW X2 sdrive με τον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα των 150 ίππων. Ο άλλος, όπως φαντάζομαι ήδη θα έχετε αντιληφθεί, είναι πως η απολαυστική οδήγηση συνήθως σημαίνει και αυξημένο λειτουργικό κόστος. Στη περίπτωση αυτή δεν ισχύει, καθώς με σβέλτους, πολύ σβέλτους θα λέγαμε, ρυθμούς παντού και πάντα, η κατανάλωση ήταν εξαιρετικά λογική, όπως θα διαβάσετε στη συνέχεια.

Πραγματικά σμιλεμένο το πίσω μέρος της

Δείχνει BMW

Και εκεί που αναρωτιέσαι τι διαφορετικό θα μπορέσουν πλέον να παρουσιάσουν οι σχεδιαστές της BMW όταν έχουν να δημιουργήσουν ένα ακόμη μοντέλο της σειράς Χ, έρχεται η Χ2 για να δώσει μία σχεδόν αποστομωτική απάντηση σε ότι έχει να κάνει με την εικόνα που μπορεί να έχει ένα κροσσόβερ μοντέλο. Και αυτό διότι σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε από το μηδέν, από λευκό χαρτί και όχι απλώς και μόνο για να συμπληρώσει το κενό ανάμεσα στις X1 και X3. Mε τις διαστάσεις να είναι μικρότερες από αυτές της X1, (μήκος 4.360, πλάτος 1.824 και ύψος 1.526 μέτρα) αλλά με το ίδιο μεταξόνιο (2.760 μέτρα) καταφέρνει αφενός να δείχνει συμπαγής, αφετέρου να μαγνητίζει πραγματικά τα βλέμματα των περαστικών.

Εντυπωσιακή από μπροστά

Η αρκετά  έντονη κλίση της οροφής, η σχετικά ψηλή γραμμή των παραθύρων, το κοφτό κόψιμο της πίσω πόρτας και η φαρδιά τρίτη κολόνα με το σήμα της εταιρίας να δεσπόζει σε αυτή για πρώτη φορά, δημιουργούν την αίσθηση ενός υπερυψωμένου hatchback παρά ενός SUV. Επιπλέον η νέα μάσκα με την ανεστραμμένη τραπεζοειδή γρίλια, επίσης πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της BMW, προσφέρει ακόμη περισσότερους πόντους στην εμφάνιση τα Χ2, καθιστώντας τη το πλέον φρέσκο και πρωτότυπο σχεδιαστικά μοντέλο της γκάμας.

Όμορφες αλλά υπερβολικές οι 19άρες

Eυχάριστο και εσωτερικά

Μπαίνοντας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η εικόνα είναι γνώριμη και από άλλα μοντέλα της εταιρίας. Ο οδηγός θα βρεί εύκολα τη θέση οδήγησης και από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα θα διαπιστώσει πως το κάθισμα εκτός από ικανοποιητική άνεση, προσφέρει και πολύ καλή πλευρική στήριξη. Βεβαίως όπως είναι λογικό και αναμενόμενο στη διάθεσή του έχει μία μεγάλη γκάμα σύγχρονων ηλεκτρονικών συστημάτων που φροντίζουν για την ασφάλεια και την ψυχαγωγία του. Το ταμπλό της Χ2 διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά των σύγχρονων μοντέλων της εταιρίας.

Γνώριμα ποιοτικό και λειτουργικό το εσωτερικό της

Προσεγμένο στη λεπτομέρεια, με πολύ καλά υλικά, εξαιρετική εργονομία και αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα. Στα θετικά του αυτοκινήτου οφείλουμε να προσθέσουμε και τους χώρους για τους επιβάτες, καθώς  παρά τις συμπαγείς εξωτερικές της διαστάσεις, η Χ2 θα φιλοξενήσει με άνεση τέσσερα άτομα στο εσωτερικό της, ενώ και τα 470 λίτρα του χώρου των αποσκευών θα χωρέσουν τις αποσκευές μίας τετραμελούς οικογένειας ακόμη και για πολυήμερες διακοπές.

Ικανοποιητικοί χώροι για τέσσερα άτομα

Με έμφαση στην οικονομία, χωρίς να λείπουν οι επιδόσεις

Όταν αναφερόμαστε σε ένα μοντέλο της BMW, είναι απαραίτητο η οδήγηση να βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Και αυτό ισχύει και στη περίπτωση της X2 sdrive 18d. O σβέλτος ρυθμός κίνησης και η απολαυστική οδήγηση έρχονται αβίαστα και εξαιτίας του πολύ καλού τόσο σε ευστροφία όσο και σε γραμμικότητα δίλιτρου πετρελαιοκινητήρα. Αποδίδει 150 ίππους και 350 Nm ροπής  επιτυγχάνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6’’ με τη τελική ταχύτητα να φτάνει τα 205 χλμ./ώρα. Σε ανάλογα υψηλό επίπεδο βρίσκεται και το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων, το οποίο συμβάλει σημαντική στη διατήρηση της κατανάλωσης σε ιδιαίτερα λογικό επίπεδο, καθώς κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας και με πολύ σβέλτους ρυθμούς κίνησης πάντα και παντού, αυτή ποτέ δεν ξεπέρασε τα επτά λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Συνδυάζει εξαιρετικά επιδόσεις και λογική κατανάλωση

Γνήσια BMW

Aπό τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι της X2 ξεχνάς πως βρίσκεσαι σε κροσσόβερ ή πολύ περισσότερο σε SUV, καθώς αυτήν εδώ η BMW διαθέτει το πραγματικό οδηγοκεντρικό DNA της μάρκας. Η ροπή του κινητήρα από χαμηλά, το γρήγορο και άκρως πληροφοριακό τιμόνι, οι άμεσες αλλαγές των σχέσεων ακόμη και στη λειτουργία comfort, το άκαμπτο πλαίσιο και η σπορ ρύθμιση των αναρτήσεων, «φωνάζουν» αμέσως οδήγηση. Τα φρένα είναι εκεί σε κάθε κατάσταση και ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα σύνολο που είτε κινείσαι σε ευθείες, είτε πολύ περισσότερο σε δρόμο με στροφές.

Και φυσικά τα προφίλ οδήγησης είναι παρόντα, ώστε να επιλέγετε ανάλογα με τις διαθέσεις σας

Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε καλό επίπεδο, αν και οι μεγάλοι τροχοί των 19 ιντσών με τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά, δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα με τη κατάσταση των ελληνικών δρόμων. Επίσης αν θελήσετε να εκμεταλλευτείτε σο έπακρο τη δύναμη του κινητήρα, θα σας λείψει το σύστημα τετρακίνησης x drive της BMW, καθώς οι εμπρός τροχοί δυσκολεύονται στην ελληνική άσφαλτο με τη μηδενική πρόσφυση. Εν κατακλείδι θα λέγαμε πως η BMW Χ2 είναι περισσότερο ένα σπορτίφ όχημα με crossover παρουσιαστικό, το οποίο έχει στη βασική του φιλοσοφία την οδήγηση και τη χαρά που αυτή προσφέρει.  Βεβαίως τα 43700 Ευρώ από τα οποία ξεκινάει η δίλιτρη  πετρελαιοκίνητη έκδοση της δοκιμής μας με το αυτόματο κιβώτιο σίγουρα δεν είναι λίγα, αλλά σε κάθε περίπτωση πρόκειται για ένα όχημα που απευθύνεται σε αγοραστές που ξέρουν ακριβώς τι θέλουν από το αυτοκίνητό τους.

 

Εξαιρετική η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου

 

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα
  • Κατανάλωση
  • Λειτουργία κιβωτίου

[/vc_column_text]
[/vc_column]
[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Άνεση εξαιτίας των μεγάλων τροχών
  • Τιμή

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 2000 κ.εκ. Turbodiesel
Ίπποι 150
0-100 9.6″
Τελική ταχύτητα 205 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 6.8 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 118 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Καθόλου άσχημα τα 470 λίτρα της χωρητικότητας του
Prev Post Volvo XC60 D4 Inscription. Ισορροπημένο
Next Post Ford Focus 1.5 Ecoblue Auto ST Line. H χαρά της οδήγησης
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook