BMW: Ξεκινά την παραγωγή κυψελών υδρογόνου.

BMW: Ξεκινά την παραγωγή κυψελών υδρογόνου.

Στις 31 Αυγούστου, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της BMW, Oliver Zipse και ο Frank Weber, Μέλος του Δ.Σ. της BMW  και υπεύθυνος εξέλιξης, εγκαινίασαν την παραγωγή συστημάτων κυψελών καυσίμου στο κέντρο αριστείας για το υδρογόνο, που βρίσκεται στο Μόναχο. Κυψέλες καυσίμου οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν στην BMW iX5 Hydrogen που θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων σε ολόκληρο τον κόσμο από τα τέλη του 2022 για σκοπούς δοκιμής και επίδειξης.

Ως μία ευέλικτη πηγή ενέργειας, το υδρογόνο θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο δρόμο προς την κλιματική ουδετερότητα. Επίσης θα αποκτήσει ουσιαστική σημασία σε ό,τι αφορά την προσωπική μετακίνηση. Πιστεύουμε ότι τα υδρογονοκίνητα οχήματα είναι τοποθετημένα με άρτιο τρόπο ως προς την τεχνολογία τους για να σταθούν δίπλα στα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας και να συμπληρώσουν την εικόνα της ηλεκτρικής κινητικότητας.

Δήλωσε ο Oliver Zipse επαναλαμβάνοντας την γραμμή της γερμανικής εταιρίας που χωρίς να επεκταθούμε ιδιαίτερα, αναφέρει πως όλες οι λύσεις που οδηγούν στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων έχουν την θέση τους στο μελλοντικό οικοσύστημα. Να θυμίσουμε ότι η iX5 Hydrogen εξοπλίζεται με το σύστημα κυψελών καυσίμου, δύο δεξαμενές υδρογόνου και έναν ηλεκτροκινητήρα που υιοθετεί την 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, που συνδυάζονται με μία μπαταρία υψηλής απόδοσης, ειδικά σχεδιασμένη για την συγκεκριμένη εφαρμογή. Συνδυαστικά, το σύστημα αποδίδει 374 ίππους εκ των οποίων τα 170 προέρχονται από το σύστημα κυψελών καυσίμου.

Για την ιστορία, να αναφέρουμε πως το BMW Group προμηθεύεται τις μεμονωμένες κυψέλες καυσίμου που απαιτούνται για την παραγωγή της iX5 Hydrogen από την Toyota Motor Corporation με την οποία απολαμβάνει μία καλή σχέση συνεργασίας εδώ και πολλά χρόνια και συνεργάζεται πάνω στα συστήματα κίνησης κυψελών καυσίμου από το 2013. Αυτές οι μεμονωμένες κυψέλες καυσίμου συναρμολογούνται πρώτα σε μία συστοιχία κυψελών και εν συνεχεία, οι συστοιχίες στοιβάζονται με μία αυτοματοποιημένη διαδικασία και συμπιέζονται από μία μηχανή που ασκεί πίεση 5 τόνων για να τοποθετηθούν σε ένα περίβλημα. Η τελική συναρμολόγηση των συστοιχιών περιλαμβάνει μία δοκιμή τάσης και εκτεταμένες δοκιμές της χημικής αντίδρασης μέσα στις κυψέλες και μονάχα όταν διαπιστωθεί πως όλα λειτουργούν όπως πρέπει, τοποθετούνται όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα (συμπιεστής, άνοδος, κάθοδος, αντλία ψυκτικού και πλεξούδα καλωδίωσης) για να ολοκληρωθεί η παραγωγή του συστήματος.

Prev Post Νέο Renault Austral με νέα γενιά τετραδιεύθυνσης «4CONTROL»
Next Post Ford Mustang Mach 1 – ένα συλλεκτικό κόσμημα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook