BMW: Υπόσχεται 30% μεγαλύτερη αυτονομία με νέες μπαταρίες

BMW: Υπόσχεται 30% μεγαλύτερη αυτονομία με νέες μπαταρίες

Η δουλειά για την επόμενη γενιά των ηλεκτρικών οχημάτων έχει ήδη ξεκινήσει εδώ και καιρό στην BMW και τα πρώτα παραδείγματα αναμένεται να παρουσιαστούν περί τα μέσα της δεκαετίας. Αυτό είναι σε γενικές γραμμές η “Neue Klasse” που αναφέρει η γερμανική μάρκα – μία νέα αρχιτεκτονική και μία οικογένεια νέων τεχνολογιών που ανάμεσα τους, βρίσκονται και οι νέες μπαταρίες για τις οποίες η BMW υπόσχεται πως αυξάνουν την αυτονομία κατά 30% σε σύγκριση με τις αντίστοιχες της τρέχουσας τεχνολογίας.

Η 6η γενιά των κυψελών ιόντων-λιθίου που εξελίξαμε θα φέρει ένα τεράστιο άλμα στην τεχνολογία που θα αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα κατά περισσότερο από 20%, την ταχύτητα φόρτισης κατά 30% και την αυτονομία κατά 30%. Παράλληλα, μειώνουμε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά την παραγωγή των κυψελών κατά έως και 60%. Αυτά είναι μεγάλα βήματα για την βιωσιμότητα και τα οφέλη του πελάτη.

Δήλωσε ο Frank Weber που είναι μέλος του Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος για την εξέλιξη. Για να επιτευχθούν αυτά τα νούμερα, η γερμανική μάρκα άλλαξε σε θεμελιώδες επίπεδο τόσο την μορφή των κυψελών όσο και την χημεία τους. Οι νέες, κυλινδρικές κυψέλες της BMW θα έχουν διάμετρο 46 χιλιοστών και δύο διαφορετικά ύψη ενώ σε σύγκριση με τις πρισματικές κυψέλες της 5ης γενιάς, το περιεχόμενο του νικελίου είναι υψηλότερο και το περιεχόμενο του κοβαλτίου είναι χαμηλότερο στην πλευρά της καθόδου και το περιεχόμενο του πυριτίου είναι αυξημένο στην πλευρά της ανόδου. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η μπαταρία, το κινητήριο σύνολο και η τεχνολογία φόρτισης στη Neue Klasse θα υιοθετήσουν τάση της τάξης των 800V.

Η BMW έχει ήδη συμφωνήσει με την CATL και την EVE Energy για την παροχή των μπαταριών της Neue Klasse με συμβόλαια που ξεπερνούν σε αξία τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ και τις δύο εταιρίες να έχουν αναλάβει την κατασκευή δύο gigafactories στην Κίνα και την Ευρώπη με ετήσια δυνατότητα παραγωγής έως 20 GWh έκαστο. Δύο επιπλέον εργοστάσια παραγωγής μπαταριών θα κατασκευαστούν στην Β. Αμερική αλλά η εταιρία δεν έχει καταλήξει ακόμα στους συνεργάτες της γι’ αυτά. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται δε, στην δραστική μείωση τόσο του αποτυπώματος άνθρακα όσο και της κατανάλωσης φυσικών πόρων , αρχής γενομένης από την αλυσίδα ανεφοδιασμού. Οι κατασκευαστές των κυψελών θα χρησιμοποιούν κοβάλτιο, λίθιο και νικέλιο που θα περιλαμβάνει ένα ποσοστό δευτερογενούς υλικού, η ενέργεια που θα χρησιμοποιείται στην παραγωγή θα προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές, θα ενταθεί η επαναχρησιμοποίηση και η ανακύκλωση των πρώτων υλών ενώ τα υλικά που αποτελούν προϊόν εξόρυξης, θα προέρχονται από διαπιστευμένα ορυχεία.

Prev Post Volkswagen ID Xtreme Concept – Πειραματισμοί εκτός της πεπατημένης
Next Post Νέο Kia XCeed – Κατασκευάζεται στο πλήρως εκσυγχρονισμένο εργοστάσια της KIA στη Σλοβακία
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook