Η BMW δεν θέτει όρια στους θερμικούς κινητήρες!

Η BMW δεν θέτει όρια στους θερμικούς κινητήρες!

Οι ανακοινώσεις φιλόδοξων προγραμμάτων εξηλεκτρισμού από τους κατασκευαστές, προγραμμάτων που συχνά συνοδεύονταν από μία χρονολογία μέχρι την οποία η γκάμα τους θα ήταν αμιγώς ηλεκτρική, δεν ήταν καθόλου σπάνιο φαινόμενο. Ford, Volvo, Jaguar, Mercedes-Benz, Alfa Romeo και πολλοί άλλοι δήλωναν ότι από το 2028, 2030, 2033 ή οποιαδήποτε άλλη χρονιά θα πουλάνε αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Δήλωναν την πρόωρη συμμόρφωση τους με τον κανονισμό της Ε.Ε. για να αποδείξουν στον κόσμο ότι σέβονται το περιβάλλον… Η BMW αρνείται να το κάνει αυτό όμως και πιστεύει ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να συνυπάρξουν στο μέλλον.

Ο επικεφαλής εξέλιξης της BMW, Frank Weber, δήλωσε ότι η μεταμόρφωση μίας αυτοκινητοβιομηχανίας σε κατασκευαστή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων είναι εξαιρετικά δύσκολη όχι μόνο από την πλευρά της εν λόγω εταιρίας αλλά και εξαιτίας των διαφορετικών ρυθμών ενσωμάτωσης της τεχνολογίας της ηλεκτροκίνησης από τις διάφορες αγορές ανά τον κόσμο. Άλλες οι απαιτήσεις στη Ν. Αμερική, άλλες στην Ασία (με σημαντικές διαφορές ανά κράτη), άλλες στην Β. Ευρώπη και άλλες στη νότια! Πώς είναι δυνατόν να προσαρμοστεί μία εταιρία με παγκόσμιες δραστηριότητες και γιατί να προσφέρει αποκλειστικά μία κατηγορία προϊόντων σε ολόκληρο τον κόσμο ενώ μπορεί να προσφέρει και τα δύο και να αφήσει τους πελάτες να αποφασίσουν σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Ο Weber θέτει ακόμα μία πτυχή του ζητήματος προς συζήτηση.

Ερωτηθείτε τι απαιτείται από μία οικονομία που είναι 100% έτοιμη να γίνει ηλεκτρική.[…] Πράσινη ενέργεια, πράσινες πρώτες ύλες, υποδομές φόρτισης… Χωρίς αυτά, δεν θα δουλέψει. Το τελευταίο είναι ότι αν δεν κλείνεις τον κύκλο των υλικών με ανακύκλωση, το σύστημα με τα ηλεκτρικά οχήματα δεν θα είναι βιώσιμο.

Ο Weber και η BMW στο σύνολο της δεν πιστεύουν ότι αυτές οι προϋποθέσεις δικαιολογούν την απραξία. Χρειάζεται δουλειά για να βελτιώσουμε την κατάσταση αλλά η μεταμόρφωση δεν γίνεται από την μία ημέρα στην άλλη. Οι βιομηχανίες δεν αλλάζουν από την μία ημέρα στην άλλη. Η Neue Klasse που πραγματοποίησε το ντεμπούτο της στην έκθεση του Μονάχου είναι ένα αποφασιστικό βήμα και αναπαριστά την δέσμευση της BMW για αλλαγή – στα εργοστάσια, στις διαδικασίες, στην κυκλική οικονομία κ.ά. Η αλλαγή θα γίνει, αλλά όπως δηλώνει χαρακτηριστικά ο Weber, το τέλος της μηχανής εσωτερικής καύσης είναι ακόμα πολύ μακριά.

Prev Post ID.7 – Έτοιμο για λανσάρισμα
Next Post Toyota – Μπαταρία 800 χλμ το 2026!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook