BMW και Toyota φέρνουν υδρογονοκίνητα οχήματα!

BMW και Toyota φέρνουν υδρογονοκίνητα οχήματα!

Η συνεργασία ανάμεσα στην BMW και την Toyota ξεκίνησε πριν από 10+ χρόνια αλλά προς το παρόν οι δύο εταιρίες δεν έχουν να δείξουν κάτι περισσότερο από τις Z4 και Supra που “χτίστηκαν” πάνω σε ένα κοινό υπόβαθρο. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται δουλειά πίσω από κλειστές πόρτες όμως και τα αποτελέσματα αυτής της δουλειάς θα αρχίσουν να γίνονται εμφανή στο ευρύ κοινό με το λανσάρισμα υδρογονοκίνητων οχημάτων που έχουν εξελιχθεί από κοινού, μέχρι τα μέσα της δεκαετίας που διανύουμε.

Η είδηση έρχεται απευθείας από τον επικεφαλής πωλήσεων της BMW, Pieter Nota, ο οποίος βεβαίως δεν αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες σχετικά. Το υψηλόβαθμο στέλεχος της γερμανικής μάρκας αρκέστηκε στο να δηλώσει πως η BMW βλέπει το υδρογόνο ως “ιδιαιτέρως σχετικά για τα μεγαλύτερα SUVs”. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε άλλωστε ότι η βαυαρική μάρκα αποκάλυψε τον Σεπτέμβριο του 2021 το iX5 Hydrogen Concept, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει σε μικρή κλίμακα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, οπότε η στόχευση της BMW όσον αφορά στα υδρογονοκίνητα οχήματα μπορεί αν μη τι άλλου να χαρακτηριστεί ως συνεπής. Όπως συνεπής είναι η BMW και όσον αφορά στους στόχους της στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, με τον πρώτο να είναι το 50% των πωλήσεων ολόκληρου του Group παγκοσμίως να προέρχεται από οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων μέχρι το 2030. Ο Nota βέβαια δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι επειδή οι υποδομές φόρτισης δεν είναι στο ίδιο επίπεδο σε όλες τις αγορές του κόσμου, η BMW θα συνεχίσει να επενδύει στις μηχανές εσωτερικής καύσης.

Πιστεύουμε στην σημασία των διάφορων τεχνολογιών – ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες, υδρογόνο αλλά ακόμα και αποδοτικές Μ.Ε.Κ. επειδή δεν θέλουμε να επενδύσουμε το σύνολο των πόρων μας σε έναν τομέα.

Κατά τα άλλα, αξίζει να αναφέρουμε ότι η BMW όπως και οι υπόλοιποι κατασκευαστές προσπαθεί να βρει λύσεις στην έλλειψη που αντιμετωπίζει η βιομηχανία αυτοκινήτου στους ημιαγωγούς, έχοντας εξασφαλίσει κάποια συμβόλαια (κατά κύριο λόγο με την Inova Semiconductors και την GlobalFoundries) που θα της παρέχουν εκατομμύρια μονάδες ετησίως ίσως όχι λύνοντας το πρόβλημα αλλά αμβλύνοντας αρκετά τις επιπτώσεις της κρίσης στην παραγωγή της.

Prev Post Είναι αυτό το νέο Volvo XC90;
Next Post Nissan – μία σημαντική πορεία 60 ετών σε 30 δευτερόλεπτα
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook