Bentley Mulliner Batur – Η πρώτη της νέας εποχής

Bentley Mulliner Batur – Η πρώτη της νέας εποχής

Ενώ οι περισσότερες εταιρίες επιλέγουν να παρουσιάσουν τη νέα σχεδιαστική τους γλώσσα με ένα πρωτότυπο το οποίο συνήθως δεν περνά ποτέ στην παραγωγή, η Bentley ακολουθεί διαφορετικό δρόμο, χρησιμοποιεί την ιστορική Mulliner με περισσότερα από 250 χρόνια στον χώρο του coachbuilding και παρουσιάζει την Batur – ένα επιβλητικό και πανίσχυρο grand tourer που δημιουργήθηκε από την ομάδα σχεδιασμού της Bentley με επικεφαλής τους Tobias Suehlmann για το αμάξωμα και Andrew Hart-Barron για το εσωτερικό, υπό την καθοδήγηση του Director of Design της μάρκας, Andreas Mindt.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Mindt, η Batur αποτελεί την πρώτη ευκαιρία που είχαν για να δώσουν στον κόσμο μία πρώτη γεύση της σχεδιαστικής ταυτότητας της Bentley στη νέα εποχή του εξηλεκτρισμού, πριν παρουσιαστεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της εταιρίας το 2025. Κάποια στοιχεία όπως το μακρύ καπό, ένα σημάδι ισχύος και prestige, θα παραμείνουν και σε αυτά θα προστεθούν νέα όπως η γραμμή που ξεκινά από το καπό και διατρέχει ολόκληρο το μήκος του αμαξώματος ενώ κάποια άλλα θα εκμοντεριστούν, όπως για παράδειγμα η φημισμένη γρίλια που στην Batur είναι χαμηλότερη και πιο “όρθια”. Φυσικά, ολοκαίνουρια είναι και τα φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω, με τον Mindt να δηλώνει πως συνολικά, η φόρμα της Batur είναι “πιο καθαρή και απλή” και βασίζεται περισσότερο σε μεγάλες, καμπύλες επιφάνειες που τέμνονται στα κατάλληλα σημεία για να προσθέσουν όγκο και να αντανακλούν το φως με τον σωστό τρόπο.

Ο σχεδιασμός λοιπόν μπορεί να αποτελεί πρόγευση για το μέλλον αλλά τα μηχανικά της Mulliner Batur είναι βαθιά ριζωμένα στο πρόσφατο παρελθόν της φίρμας καθώς για την κίνηση του μεγάλου GT φροντίζει ο γνωστός twin-turbo W12 που με τα 740 άλογα και τα 1.000 Nm ροπής που παράγει, κάνει το νέο μοντέλο την ισχυρότερη Bentley στην ιστορία. Από εκεί και πέρα, η αγγλική μάρκα συμπληρώνει τον πανίσχυρο βενζινοκινητήρα με την πιο προηγμένη τεχνολογία που διαθέτει όσον αφορά στο πλαίσιο και την ανάρτηση, συμπεριλαμβανομένου ενός ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους, τετραδιεύθυνση κ.ά. και εξοπλίζει την Batur με ζάντες ελαφρού κράματος 22 ιντσών ώστε να χωρέσει και το θηριώδες σύστημα πέδησης που αποτελείται από δίσκους carbon-silicon-carbide 440 χιλιοστών με 10-πίστονες δαγκάνες στον εμπρός άξονα και δίσκους 410 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω. Όσον αφορά στο εσωτερικό, οι εικόνες που δημοσιεύει η Bentley είναι απλά ενδεικτικές καθώς κάθε μία Batur από τις 18 που θα κατασκευαστούν (και έχουν προπωληθεί έναντι σχεδόν 2 εκατομμυρίων προ φόρων) θα δημιουργηθεί σύμφωνα με τις επιθυμίες του εκάστοτε πελάτη με τις επιλογές να είναι πρακτικά απεριόριστες τόσο όσον αφορά στα υλικά, όσο και στα χρώματα. 

Prev Post Η BMW σκέφτεται πάντοτε ένα sports car
Next Post Eξαιρετική εμφάνιση και θρίαμβος για την Hyundai στο ράλι Βελγίου
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook