Η Audi ζωντάνεψε τον “Πρίγκηπα” τιμώντας το Neckarsulm

Η Audi ζωντάνεψε τον “Πρίγκηπα” τιμώντας το Neckarsulm

Για να γιορτάσει την 150η επέτειο του εργοστασίου της στο Neckarsulm της Γερμανίας η Audi και πιο συγκεκριμένα 12 μαθητευόμενοι της δημιούργησαν μία εκμοντερνισμένη και εξηλεκτρισμένη εκδοχή ενός εμβληματικού μοντέλου. Οι μαθητευόμενοι παρουσίασαν πριν από λίγες ημέρες το “EP4” – το “E” βρίσκεται εκεί για να υποδηλώνει το εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο ενώ το “P4” θυμίζει την πηγή έμπνευσης των σπουδαστών, το NSU Prinz 4, ένα μοντέλο που κατασκευαζόταν στο Neckarsulm από την NSU Motorenwerke από το 1961 έως το 1973!

Το project ξεκίνησε επίσημα τον περασμένο Ιανουάριο και για να φτάσει μέχρι το σημείο που βλέπουμε εμείς σήμερα χρειάστηκαν εκτός από σκληρή δουλειά, δεκάδες meetings ανάμεσα στους μαθητευόμενους, τους εκπαιδευτές τους και τους project managers ώστε να συντονιστούν κάθε φορά τα επόμενα βήματα. Ήδη από την αρχή του, το EP4 χρειάστηκε εντατική φροντίδα καθώς τόσο το πλαίσιο όσο και το αμάξωμα ήταν αρκετά σκουριασμένα ενώ αφού λύθηκαν αυτά τα απλά αλλά σημαντικά προβλήματα, μετά έπρεπε να βρεθεί ο βέλτιστος τρόπος για την μετατροπή του οχήματος σε αμιγώς ηλεκτρικό. Έτσι, το πάτωμα είναι μία τροποποιημένη εκδοχή του πατώματος ενός Audi A1 ενώ από το ίδιο μοντέλο η ομάδα δανείστηκε το σύστημα πέδησης και τους άξονες.

Το πίσω μέρος, εκεί όπου υπό φυσιολογικές συνθήκες θα έβρισκε κάποιος έναν δικύλινδρο βενζινοκινητήρα 30 ίππων, τώρα φιλοξενεί έναν ηλεκτροκινητήρα 240 ίππων ο οποίος λείπει από κάποιο Audi e-tron ενώ για την αποθήκευση και την παροχή ενέργειας σε αυτόν τον ηλεκτροκινητήρα φροντίζει μία μπαταρία η οποία λείπει από κάποιο Audi Q7 TFSI e quattro. Αυτή έχει τοποθετηθεί στο εμπρός μέρος, κάτω από το καπό, όπου υπό φυσιολογικές συνθήκες κάποιος θα έβρισκε το ρεζερβουάρ καυσίμου του NSU Prinz. Όσον αφορά στο αμάξωμα, οι μαθητευόμενοι άλλαξαν πολλά πράγματα αλλά κατάφεραν να διατηρήσουν τον χαρακτήρα και τις βασικές γραμμές του αυθεντικού μοντέλου.

Έτσι, τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα εκμοντερνίστηκαν αλλά κράτησαν το αρχικό design όπως έγινε για τις δύο βασικές γραμμές χαρακτήρα του μοντέλου στους “ώμους” και την οροφή. Από εκεί και πέρα, οι μεγάλοι αεραγωγοί, τα φαρδιά φτερά που φιλοξενούν τους φαρδύτερους τροχούς αλλά και η διπλή, μεγάλη αεροτομή η οποία δεν είναι τοποθετημένη στο αμάξωμα αλλά στο πίσω μέρος του roll-cage, βρίσκονται εκεί για να μας θυμίζουν ότι αυτό δεν είναι ένα απλό NSU Prinz 4 αλλά το EP4. Ως η τελική πινελιά σε ένα φιλόδοξο project, το αμάξωμα βάφτηκε στο εντυπωσιακό “Suzuka Grey” χρώμα με “Brilliant Black” λεπτομέρειες ενώ τα γραφικά στο πλάι δηλώνουν τον λόγο ύπαρξης του συγκεκριμένου οχήματος.

Το εσωτερικό από την άλλη είναι μινιμαλιστικό, σχεδόν αγωνιστικό θα έλεγα με τα εντυπωσιακά Recaro Podium bucket καθίσματα να στηρίζουν το σώμα του οδηγού, μία οθόνη εποπτείας των βασικών συστημάτων και τα χειριστήρια να κάνουν σαφείς τις προθέσεις του οχήματος. Το EP4 δεν χρειάζεται πολλά για να δικαιολογήσει τον λόγο ύπαρξης του και το καταφέρνει άριστα. Κρίμα που δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει στην παραγωγή.

Prev Post Η Pininfarina τιμά τον Nino Farina με 5 ειδικά Battista!
Next Post Η Dacia θα λάβει μέρος στο Dakar Rally το 2025!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook