Τον περασμένο Μάιο η Aston Martin ξεκίνησε να εμπλουτίζει την γκάμα της με νέες εκδόσεις λανσάροντας στην αγορά την κορυφαία DBX S με περισσότερα άλογα και ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα. Μερικούς μήνες αργότερα ακολούθησε η Vantage S εφαρμόζοντας την ίδια συνταγή με διαφορετικό… περιτύλλιγμα. Τώρα ο κύκλος των “S” εκδόσεων κλείνει με την αγγλική εταιρία να παρουσιάζει στον κόσμο την DB12 S. Μην περιμένεις εκπλήξεις καθώς ο δρόμος είναι ήδη στρωμένος από τα υπόλοιπα μοντέλα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η ναυαρχίδα των Aston Martin DB12 είναι κάτι λιγότερο από εντυπωσιακή τόσο σε επίπεδο τεχνικών χαρακτηριστικών όσο και σε design!
Ειδικότερα όσον αφορά στον σχεδιασμό, τα στοιχεία που διαφοροποιούν την DB12 S από τις υπόλοιπες DB12 δεν είναι πολλά, ούτε κραυγαλέα αλλά είναι αρκετά για να κάνουν την διαφορά και να επικοινωνήσουν στον εξωτερικό παρατηρητή ότι αυτή η DB12 δεν είναι σαν τις άλλες. Καταρχάς, η “S” εξοπλίζεται με νέο καπό το οποίο διαθέτει δύο αεραγωγούς για την απαγωγή της θερμότητας από τον χώρο του κινητήρα ενώ πιο χαμηλά, για την ακρίβεια στα άκρα του κάτω μέρους του προφυλακτήρα παρατηρούμε δύο μεμονωμένα στοιχεία που χαμηλώνουν το αυτοκίνητο οπτικά και χαρίζουν πλάτος.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουμε την μικρή, ανθρακονημάτινη αεροτομή και τον πιο επιθετικό προφυλακτήρα ο οποίος φιλοξενεί και τις κάθετα τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης. Το πακέτο ολοκληρώνουν οι ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών που “κρύβουν” ένα πανίσχυρο και σημαντικά ελαφρύτερο carbon-ceramic σύστημα πέδησης με δίσκους 410 χιλιοστών μπροστά και 360 χιλιοστών πίσω!
Ελαφρώς αλλαγμένη είναι και η καμπίνα που προσφέρει νέα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα, επενδύσεις από Alcantara και δέρμα, διαφορετικά διακοσμητικά και ένα κόκκινο περιστροφικό χειριστήριο στο κέντρο της κονσόλας που λειτουργεί ως το επίκεντρο της προσοχής. Αν όλα αυτά είναι υπερβολικά απλά για τον μελλοντικό ιδιοκτήτη, θα υπάρχει φυσικά ένας εκτενέστατος κατάλογος προαιρετικού εξοπλισμού όπου θα μπορεί να βρει όσο carbon ζητάει η ψυχή του, ένα premium ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins κ.ά.
Όσον αφορά στα μηχανικά δε, το πασπαρτού που είναι ο twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4.0 λίτρων κάτω από το μακρύ καπό έχει αναβαθμιστεί ώστε να αποδίδει 700 ίππους και 800 Nm ροπής και αυτό, σε συνδυασμό με το βελτιστοποιημένο σύστημα Launch Control έχει οδηγήσει στην μείωση του χρόνου που απαιτείται για το 0-100 km/h στα 3.4 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, οι μηχανικοί έχουν βελτιώσει την απόκριση στο γκάζι και έχουν αλλάξει όχι μόνο την γεωμετρία της ανάρτησης αλλά και τις ρυθμίσεις των ενεργών αμορτισέρ της Bilstein ώστε να περιοριστούν περαιτέρω οι κλίσεις του αμαξώματος και να γίνει η DB12 S πιο άμεση στις αντιδράσεις της και τις προσταγές του οδηγού.
Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Την τιμή θα μπορούσε να πει κανείς, αφού η αγγλική μάρκα δεν έχει ανακοινώσει πόσο κοστίζει η νέα έκδοση αλλά σε τελική ανάλυση ποιος ενδιαφέρεται για την τιμή; Εγώ που δεν μπορώ να την αγοράσω ή αυτός που ξέρει ότι μπορεί και δεν του λείπουν 98 δραχμές για να κάνει 100στάρικο;