Είτε μας αρέσει είτε όχι, μερικές φορές θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με λίγα. Θα πρέπει να αντιλαμβανόμαστε την κατάσταση, να την κατανοούμε και να δίνουμε τον χώρο και τον χρόνο που χρειάζεται μία εταιρία για να βρει ξανά τα πατήματα της και να μας δώσει αυτό που ονειρευόμαστε. Όχι μόνο αυτό που ονειρευόμαστε εμείς αλλά και αυτό που ονειρεύεται η ίδια. Στην περίπτωση της Mitsubishi, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα: χρειάζεται χρόνος ώστε να υλοποιηθούν οι προτεραιότητες, να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα και εφόσον το πλάνο εφαρμοστεί όπως πρέπει και τα αποτελέσματα είναι τα αναμενόμενα, η ανάπτυξη.

Οι πρώτες κινήσεις έχουν ήδη αρχίσει να γίνονται. Το Mitsubishi Eclipse Sportback πραγματοποίησε το ντεμπούτο του και δίνει πάτημα στην εταιρία στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης ενώ σε λίγο καιρό θα δούμε και το ολοκαίνουριο Pajero. Την δεδομένη στιγμή, δεν υπάρχει χώρος, χρόνος ή χρήμα για κάτι περισσότερο αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το “κάτι περισσότερο” δεν είναι στο μυαλό των ισχυρών ανδρών της Mitsubishi.

“Μοντέλα όπως το Lancer Evolution, το Diamante και το Galant είναι πάρα πολύ σημαντικά για την Mitsubishi και τα βλέπουμε ως θησαυρούς. Ενώ δεν υπάρχουν πλάνα για το λανσάρισμα αυτών των μοντέλων τώρα, στοχεύουμε να δημιουργήσουμε μία εταιρία που θα μπορεί να το κάνει στο μέλλον.”
Δήλωσε ο πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρίας, Keisuke Kishiura. Με πιο απλά λόγια, η Mitsubishi μας λέει ότι δεν έχει ξεχάσει ποια ήταν αλλά ένας συνδυασμός παραγόντων δεν της επιτρέπει να επιστρέψει στις… παλιές καλές ημέρες της δεκαετίας του ’90 και του 2000. Για να σταθεί ξανά στα πόδια της θα πρέπει να στηριχθεί σε SUV και στην πρακτική του badge engineering που σημαίνει χρήση μοντέλων άλλων εταιριών του ομίλου με τις λιγότερες δυνατές αλλαγές στην εμφάνιση και τα μηχανικά. Ας είμαστε ειλικρινείς, σε κανέναν δεν αρέσει ιδιαίτερα αυτό, αλλά την δεδομένη στιγμή αυτό είναι που κρατάει την εταιρία ζωντανή.

Η ίδια θα ήθελε πολύ να παρουσιάσει ένα νέο Lancer Evolution, όπως θα ήθελε πολύ να επιστρέψει και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Δεν το λέω εγώ, ο επικεφαλής της το λέει αλλά και πάλι, μία εργοστασιακή συμμετοχή στο WRC δεν είναι κάτι περισσότερο από ένα όνειρο τώρα. Εννοείται πως οι προτεραιότητες της Mitsubishi είναι πολύ διαφορετικές και αν μου επιτρέπεις, πολύ πιο βαρετές αλλά αυτές γεμίζουν τα ταμεία και όχι υπερβολικά ειδικά προϊόντα όπως το θρυλικό “Evo”. Ποιος ξέρει, ίσως στο μέλλον, αν οι συνθήκες είναι λίγο πιο ευνοϊκές, να ζήσουμε για να δούμε την πρεμιέρα ενός ολοκαίνουριου Lancer Evolution αλλά μην περιμένεις κάτι τέτοιο αυτή την δεκαετία που διανύουμε…




