Αυτό το… αναβαθμισμένο Honda S2000 μας θυμίζει γιατί το αγαπάμε!

Αυτό το… αναβαθμισμένο Honda S2000 μας θυμίζει γιατί το αγαπάμε!

Για λόγους που δεν έχουμε τον χώρο ή τον χρόνο να αναλύσουμε τα ιαπωνικά sports cars της δεκαετίας του ’90 και ’00 έχουν γράψει τα ονόματα τους με χρυσά γράμματα στο βιβλίο της αυτοκίνησης και έχουν συνδεθεί όσο τίποτα άλλο με την κουλτούρα βελτίωσης που γνώρισε πρωτοφανή άνθιση περίπου την ίδια εποχή. Δεν θα πούμε αν η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα αλλά η ουσία είναι ότι οι βελτιωτές απόλαυσαν την αναβάθμιση εκείνων των μοντέλων και ο κόσμος χόρτασε κραυγαλέα bodykits, εξατμίσεις πολλών dB και κινητήρες με πολλά, πάρα πολλά άλογα. Ένα από τα μοντέλα που βρέθηκε στο προσκήνιο και συνεχίζει να συναρπάζει τον κόσμο ακόμα και τόσα χρόνια μετά την λήξη της παραγωγής του είναι το S2000 και η Bulletproof Automotive είχε ένα παράδειγμα να μας δείξει στην φετινή SEMA.

Εξωτερικά, το πλήρες bodykit που περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες, φαρδύτερα φτερά, διαφορετικό καπό με αεραγωγούς, νέα μαρσπιέ και μία τεράστια σταθερή αεροτομή που συνδυάζεται με έναν εντυπωσιακό διαχύτη στο πίσω μέρος, κλέβει την παράσταση και έχει κάθε λόγο να το κάνει. Οι επιπλέον αεραγωγοί στο πάνω μέρος των θόλων και πίσω από τους εμπρός τροχούς και η σκληρή οροφή που μεταμορφώνουν το ιαπωνικό roadster σε κουπέ ολοκληρώνουν το look ενώ οι σχεδόν αγωνιστικοί καθρέφτες και οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος με τις λεπτές ακτίνες και το αεροδυναμικό design είναι το κερασάκι στην τούρτα. Στο εσωτερικό από την άλλη, ο βελτιωτικός οίκος τοποθέτησε νέα bucket καθίσματα, μπάρες προστασίας και τιμόνι της Mugen και έντυσε το ταμπλό, τις πόρτες και την οροφή με ακριβή αλλά πανέμορφη Alcantara.

Όλο το… ζουμί του BP25, όπως ονομάζεται η εταιρία την δημιουργία της, κρύβεται κάτω από το μακρύ καπό. Εκεί φωλιάζει ένας νέος, δίλιτρος βενζινοκινητήρας που συνδυάζεται με έναν μεγάλο supercharger που αυξάνει την ιπποδύναμη στα 580 άλογα στις 9.300 σ.α.λ. ενώ ο κόφτης βρίσκεται ακόμα ψηλότερα, στις 10.000 σ.α.λ.! Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα ακούγεται μέσα από την εξάτμιση τιτανίου της Amuse καθώς ουρλιάζει σε πενταψήφιους ρυθμούς περιστροφής! Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο του S2000 που είναι ούτως ή άλλως οριακά τέλειο αλλά έχει γίνει ακόμα καλύτερο με την προσθήκη ενός short-shifter και ενός ελαφρύτερου βολάν ενώ στην μετάδοση βρίσκουμε ένα πανάκριβο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Drexler, στην ανάρτηση ένα ολοκληρωμένο σετ coilover της Top Secret και στο σύστημα πέδησης 6-πιστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω, της Brembo. Ολοκληρωμένο σε μηχανολογικό επίπεδο και με εμφάνιση που θυμίζει άλλες εποχές, πιο απλές…

Prev Post Έτοιμες και διαθέσιμες οι υβριδικές Mercedes-Benz CLA
Next Post Κατασκευαστές προς θεσμούς – Μην “σπρώχνετε” τον κόσμο στα ηλεκτρικά!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook