Ford Ranger plug-in hybrid – Ανοίγει δρόμους κυριολεκτικά και μεταφορικά

Ford Ranger plug-in hybrid – Ανοίγει δρόμους κυριολεκτικά και μεταφορικά

Όταν είσαι μία μεγάλη και με μακρά ιστορία αυτοκινητοβιομηχανία, όπως η Ford, οφείλεις να παρουσιάζεις συνεχώς καινούρια πράγματα και να πρωτοτυπείς. Και αυτό στη Ford το γνωρίζουν πολύ καλά και δεν επαναπαύονται ποτέ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η παρουσίαση του πρώτου plug-in υβριδικού Pick up, του Ranger PHEV, το οποίο διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το Ranger ενώ παράλληλα φέρει και plug-in υβριδική τεχνολογία. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, ενισχύοντας την ηγετική θέση της FordPro στην Ευρώπη στην κατηγορία των pick-up οχημάτων  και επεκτείνοντας την ολοκληρωμένη γκάμα των plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία της Ford.  Ένα μοντέλο που πραγματικά ανοίγει δρόμους κυριολεκτικά και μεταφορικά.

Το νέο σύστημα κίνησης PHEV  συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 75 kW και μια μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Η ροπή των 697 Nm είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger παραγωγής και χάρη στη μέγιστη απόδοση των 281 ίππων, η έκδοση PHEV παράγει περισσότερη ισχύ  από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger 3.0L V6. Το   νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα του Ranger PHEV στο περίβλημα του κιβωτίου προκειμένου να εξασφαλιστεί απρόσκοπτα η υβριδική λειτουργία του συστήματος. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 amp  εξασφαλίζοντας στοχευμένη αυτονομία 50 χιλιομέτρων σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.

Οι ιδιοκτήτες του νέου Ford Ranger PHEV θα συνεχίσουν να μεταφέρουν ωφέλιμο φορτίο έως και ένα τόνο,  να ρυμουλκούν έως και 3500   κιλά και να επωφελούνται από τις εκτός δρόμου ικανότητες που προσφέρουν το σύστημα τετρακίνησης e-4WD του Ranger, το dual-range κιβώτιο μεταφοράς (κοντές/μακριές σχέσεις) και το μπλοκέ πίσω διαφορικό. Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι τοποθετημένη ανάμεσα σε ειδικά σχεδιασμένες ράγες του πλαισίου. Ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο Ranger PHEV να λειτουργεί ηλεκτρικά και οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν πότε και πώς θα χρησιμοποιούν την ισχύ της μπαταρίας χρησιμοποιώντας ένα από τα προγράμματα λειτουργίας Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge.

Οι οδηγοί του μπορούν επίσης να επωφεληθούν από την αναγεννητική πέδηση  που προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας και την πρόσθετη ροπή κατά τη ρυμούλκηση, τη μεταφορά βαρύτερων φορτίων και την κίνηση σε δύσκολες off-road συνθήκες, όπως η οδήγηση σε βραχώδεις επιφάνειες και δρόμους με απότομη κλίση. Επίσης, οι μηχανικοί της Ford αναθεώρησαν τη ρύθμιση της ανάρτησης για βέλτιστη άνεση και εξασφαλισμένες επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη τις ιδιαίτερες απαιτήσεις που προτάσσει τόσο το μοναδικό πλαίσιο όσο και η κατανομή βάρους του νέου Ranger PHEV. 

Η Ford εκτιμά ότι το υβριδικό σύστημα κίνησης θα προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου σε σύγκριση με τις υψηλότερου κυβισμού πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του Ranger που τροφοδοτούνται από τον V6 κινητήρα της Ford. Η τεχνολογία Pro Power Onboard του νέου Ford Ranger PHEV υποστηρίζει τους πελάτες που χρειάζονται έξτρα ενέργεια για τη δουλειά ή τις εκδρομές τους, καθώς παρέχει τη δυνατότητα τροφοδοσίας εργαλείων και εξοπλισμού υψηλής απόδοσης σε εργοτάξια ή κάμπινγκ, χωρίς τη χρήση γεννήτριας. Το σύστημα προσφέρει στάνταρ ισχύ φόρτισης 2,3 kW, αλλά οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν την έκδοση των 6,9 kW που διαθέτει δύο παροχές 15 amp στο χώρο αποσκευών – με 3,45 kW διαθέσιμα για κάθε μια από αυτές, έτσι ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις λειτουργίας βαρέως τύπου εξοπλισμού.

Prev Post Volkswagen Polo – Έγινε 50 ετών και κάνει drift στο μέλλον
Next Post Ένα diesel Skoda Superb διένυσε 2.831 χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook