Το Skoda L&K 130 είναι το αποτέλεσμα 2.000 ωρών σκληρής δουλειάς σπουδαστών!

Το Skoda L&K 130 είναι το αποτέλεσμα 2.000 ωρών σκληρής δουλειάς σπουδαστών!

Η ιστορία του διάσημου πλέον Skoda Student Car συνεχίζεται με 28 σπουδαστές να έχουν αναλάβει να γράψουν το επόμενο κεφάλαιο στο δημοφιλές και σημαντικό project που φιλοξενεί όλα αυτά τα χρόνια η Skoda. 28 σπουδαστές με όνειρα, φιλοδοξίες και όρεξη για δουλειά ανέλαβαν τα ηνία και δημιούργησαν το L&K 130 ή αν προτιμάς, το απόλυτο όχημα συνοδείας για ποδηλατικούς αγώνες. Τίποτα δεν είναι τυχαίο στο 10ο “Student Car” της Skoda. Ούτε η θεματολογία που αποτελεί ένα είδος φόρου τιμής στην ιστορία της εταιρίας που ξεκίνησε το 1895 με την παραγωγή ποδηλάτων, ούτε το όνομα που αντλεί από τους ιδρυτές της, Vaclav Laurin και Vaclav Klement με το αριθμητικό στοιχείο να υποδηλώνει τα χρόνια που συμπληρώνει φέτος η Skoda, ούτε τα χρώματα που έχουν δανειστεί τον συνδυασμό αποχρώσεων από το Laurin & Klement λογότυπο που παρεμπιπτόντως, κοσμεί και το καπό του πρωτότυπου.

Για την ιστορία, αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που κάποιο Student Car βασίζεται στο Skoda Superb και ειδικότερα στην Combi έκδοση του, ενώ είναι και η πρώτη φορά που ένα Student Car κινείται χάρη σε ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο. Το Skoda Superb Combi προσφέρει ούτως ή άλλως άπλετους χώρους αλλά ο σκοπός για τον οποίο δημιουργήθηκε το Skoda L&K 130 επέβαλε στους σπουδαστές επιπλέον μετατροπές. Η πιο σημαντική από αυτές ήταν η μεταμόρφωση του Superb Kombi σε ένα pickup. Ακριβώς πίσω από τα πίσω καθίσματα υπάρχει πλέον ένα διαχωριστικό και πίσω από αυτό έχει διαμορφωθεί ένας νέος χώρος φόρτωσης που ενσωματώνει έναν πολύ ενδιαφέροντα μηχανισμό μεταφοράς ποδηλάτων.

Με το πάτημα ενός κουμπιού ο μηχανισμός αυτός επεκτείνεται (μαζί με τη νέα πίσω πόρτα) διευκολύνοντας δραστικά την φόρτωση και την εκφόρτωση των ποδηλάτων που φιλοξενούνται στην… καρότσα. Αν τα δύο ποδήλατα είναι λίγα, στην οροφή του Superb έχουν τοποθετηθεί και ράγες για ένα ακόμα ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι λόγω της μετατροπής του station wagon της Skoda σε… αγροτικό, οι σπουδαστές έπρεπε να τροποποιήσουν και την πίσω δεξιά πόρτα η οποία είναι πλέον συρόμενη. Με αυτόν τον τρόπο και δεδομένου ότι το L&K 130 έχει σχεδιαστεί ως όχημα συνοδείας, όταν η πόρτα ανοίγει δεν παρεμποδίζει τους ποδηλάτες που μπορούν να προσεγγίσουν ή να προσπεράσουν με ασφάλεια το όχημα.

Η μεταμόρφωση του Skoda Superb Kombi σε L&K 130 δεν αφορά μονάχα το αμάξωμα όμως. Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες μίας επαγγελματικής ομάδας ποδηλασίας. Εννοείται ότι τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι βιώσιμα ενώ οι σπουδαστές τοποθέτησαν μία επιπλέον μεγάλη οθόνη που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την βέλτιστη υποστήριξη των ποδηλατών μπροστά από τον συνοδηγό. Έχει τοποθετηθεί επίσης ένας ασύρματος για την επικοινωνία ενώ στο πίσω μέρος βρίσκουμε ένα ψυγείο για τα νερά/ισοτονικά των αθλητών και ένα μεγάλο δίχτυ στην οροφή για την αποθήκευση μικρών αντικειμένων όπως οι επίδεσμοι ή οι μπάρες.

Ακόμα και ο τεχνικός που κάθεται στην μοναδική θέση που έχει απομείνει στο πίσω μέρος έχει την δική του οθόνη! Όσον αφορά στα μηχανικά πάντως δεν παρατηρούμε κάποια αλλαγή, οπότε το plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο του Superb Combi iV εξακολουθεί να αποτελείται από έναν 1500άρη TSI βενζινοκινητήρα που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνολική ιπποδύναμη της τάξης των 204 ίππων και μία μπαταρία 25.7 kWh που παρέχει επαρκή ηλεκτρική αυτονομία για την συγκεκριμένη εφαρμογή.

Prev Post Η BMW θριάμβευσε στις 24 ώρες του Nurburgring!
Next Post Μην ανησυχείς, η μπαταρία των ηλεκτρικών δεν “πεθαίνει” εύκολα
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook