Pagani Huayra Codalunga. Φόρος τιμής…

Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος αρκεί ο τραπεζικός λογαριασμός του ανθρώπου με την θέληση να μην έχει πρόβλημα να δεχθεί ένα… πλήγμα της τάξης των 7 εκατομμυρίων ευρώ. Η νέα δημιουργία της Pagani είναι το αποτέλεσμα αυτής ακριβώς της θέλησης δύο εκλεκτών πελατών της εταιρίας και συλλεκτών αυτοκινήτων οι οποίοι πρότειναν το 2018 στον Horacio Pagani την κατασκευή μίας “long-tail” έκδοσης της Huayra ως φόρο τιμής στα κλασικά αγωνιστικά της δεκαετίας του ’60. Αυτή είναι λοιπόν η Huayra Codalunga, τέσσερα χρόνια μετά την αρχική σύλληψη της ιδέας.

Στο εμπρός μέρος παρατηρούμε τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με την μεγαλύτερη εισαγωγή για τον αέρα και το ελαφρώς διαφορετικό splitter αλλά κακά τα ψέματα, όταν το πίσω μέρος είναι τόσο διαφορετικό και ιδιαίτερο, λίγοι θα κοιτάξουν την Huayra Codalunga στο “πρόσωπο” και ακόμα λιγότεροι θα διακρίνουν τις αλλαγές. Πίσω λοιπόν, οι σχεδιαστές επέλεξαν την ρετρό οδό δημιουργώντας ένα σχήμα που όντως θυμίζει αγωνιστικά περασμένων δεκαετιών. Το κάλυμμα του κινητήρα είναι 360 χιλιοστά μακρύτερο σε σύγκριση με την standard Pagani Huayra ενώ τα τριπλά, στρογγυλά φωτιστικά σώματα έχουν διαφορετική διάταξη και ανάμεσα τους η απουσία της γρίλιας γίνεται αισθητή καθώς μας επιτρέπεται μία απρόσκοπτη οπτική της εντυπωσιακής, τετραπλής απόληξης της εξάτμισης η οποία κατασκευάζεται από τιτάνιο και είναι από μόνη της ένα κόσμημα.

 

 

Κάτω από το μακρύ κάλυμμα, φωλιάζει ένας twin-turbo V12 με χωρητικότητα 6.0 λίτρων ο οποίος είναι ικανός για 840 άλογα και 1.100 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο, σειριακό κιβώτιο για να στείλει την δύναμη στους τροχούς του πίσω άξονα. Με λίγα λόγια, η Huayra Codalunga είναι ένα ανήμερο θηρίο που απαιτεί έμπειρα και προσεκτικά χέρια καθώς τα 840 άλογα έχουν να κινήσουν μόλις 1.280 κιλά, οπότε φαντάζεσαι ότι οι επιδόσεις είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές. Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η Pagani ανακοίνωσε πως θα κατασκευάσει μόλις 5 “Codalunga” και πως όλες έχουν ήδη πωληθεί. Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι αν η Huayra Codalunga είναι το κύκνειο άσμα του ιταλικού supercar καθώς είναι γνωστό ότι η Pagani ετοιμάζει ήδη τον διάδοχο της. Δεν θα χάσουμε τον ύπνο μας κιόλας…

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.