Ferrari 2026: 15 νέα μοντέλα και εξηλεκτρισμός!

Κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από την “μάστιγα” που ονομάζεται εξηλεκτρισμός, απλά κάποιοι έχουν την δυνατότητα να προσαρμόσουν την τεχνολογία στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εκάστοτε εταιρίας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Ferrari που ανακοίνωσε το επικαιροποιημένο μεσοπρόθεσμο πλάνο της που περιλαμβάνει όχι μόνο τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της αλλά και τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης – όλα φυσικά, στα μέτρα και την ιδιοσυγκρασία της ιταλικής μάρκας φυσικά! Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Ferrari θα παρουσιάσει ούτε λίγο, ούτε πολύ 15 νέα μοντέλα από το 2023 έως και το 2026, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού, μίας νέας ναυαρχίδας στην σειρά “Supercar” και αρκετών προσθηκών στην σειρά ultra-exclusive μοντέλων “Icona”.

Αυτή τη στιγμή η Ferrari έχει δύο αμιγώς βενζινοκίνητα μοντέλα (βλ. Roma και 812 Superfast) και δύο υβριδικά (296 GTB και SF90 Stradale) αλλά ως στόχος για το 2026 ορίζεται μία μίξη 40:60 ανάμεσα στα μοντέλα που θα κινούνται αποκλειστικά από βενζινοκινητήρες και στα εξηλεκτρισμένα – υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτρικά. Με λίγα λόγια, η Ferrari πιστεύει ότι “η υβριδική τεχνολογία είναι η κατάλληλη για την βελτίωση των επιδόσεων” αλλά ταυτόχρονα, δηλώνει… ευθαρσώς ότι η όποια εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα δεν θα γίνει εις βάρος της προόδου της τεχνολογίας των Μ.Ε.Κ. Αξίζει να σημειώσουμε πως ενώ ο απώτερος στόχος για την ιταλική εταιρία είναι η ουδετερότητα όσον αφορά στις εκπομπές ρύπων μέχρι το 2030, το 20% των πωλήσεων της θα προέρχεται ακόμα και τότε από αυτοκίνητα χωρίς καμία μορφή εξηλεκτρισμού!

Στο άλλο άκρο, η επερχόμενη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari για την οποία ο επικεφαλής της εταιρίας δήλωσε πως θα είναι “αυθεντική” και “μοναδική από πολλές απόψεις” χωρίς όμως να παρέχει περισσότερες πληροφορίες. Δεν γνωρίζουμε ακόμα ούτε καν την κατηγορία στην οποία θα τοποθετηθεί αλλά η εταιρία υπόσχεται γενικά κορυφαία ενεργειακή πυκνότητα, χαμηλό βάρος, συναρπαστικό ήχο και φυσικά, τα ιδιαίτερα δυναμικά χαρακτηριστικά για τα οποία είναι γνωστή ως μάρκα. Παράλληλα, η Ferrari σχεδιάζει την ενσωμάτωση τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης σε ολόκληρη την γκάμα της αλλά έχει πάρει την συνειδητή απόφαση να περιορίσει τις δυνατότητες της εν λόγω τεχνολογίας στο Επίπεδο 2/2+ που σημαίνει πρακτικά ότι στο επίκεντρο για την μάρκα θα είναι πάντοτε ο οδηγός. Από το πρόγραμμα δεν λείπουν ούτε τα motorsports (πώς θα μπορούσε άλλωστε) με την Ferrari να παραμένει προσηλωμένη στην Formula 1 αλλά να εξελίσσει και το LMDh αγωνιστικό με το οποίο θέλει να κατακτήσει τη νίκη στις 24 ώρες του Le Mans και για το οποίο έδωσε στη δημοσιότητα την teaser εικόνα που βλέπεις λίγο πιο πάνω.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.