Mission Go Atlas! Η ασφάλεια σε πρώτο πλάνο

Είμασταν στο στρατηγικό λιμάνι της Εσθονίας το Tallinn, όπου επιβιβαστήκαμε χωρίς καλά να το καταλάβουμε σε ένα τεράστιο καράβι που εκτελούσε το δρομολόγιο για την πρωτεύουσα της γειτονικής Φινλανδίας, σε κάτι λιγότερο από 3 ώρες! Μαζί μας και χιλιάδες άγνωστοι επιβάτες οι οποίοι απολαμβάνουν εκτός από την ομορφιά του ταξιδιού την ελευθερία της ζωής καθώς, όπως πολλοί γνωρίζετε, μέσα σε αυτά τα καράβια λειτουργούν καταστήματα αφορολόγητων ειδών, που αποτελούν μήλον της έριδος για τους περισσότερους ταξιδευτές! Η αποστολή μας από το νοτιότερο ευρωπαϊκό ακρωτήριο, το Ταίναρο για το Βορειότερο το Nord Kapp, δεν θα μπορούσε κυρίες και κύριοι αναγνώστες να επιτευχθεί χωρίς την βοήθεια κάποιων, στρατηγικών χορηγών, οι οποίοι υποστήριξαν την ομάδα με προϊόντα τους, έχοντας πάντα στο μυαλό τους την ασφάλεια όλων μας!  Χωρίς τα σωστά «παπούτσια» τα 4  jeep, δεν θα ήταν εφικτό να ταξιδέψουν! Στην Ελλάδα, όταν κάτι δεν λιώσει, κανείς δεν το αποχωρίζεται!!! Έλα όμως που τα ελαστικά μας, χρίζουν αλλαγή σχεδόν κάθε δύο χρόνια. Ή για όσους προτιμάται σε χιλιόμετρα κάθε 22.000 km.

O κ. Γιώργος Παπαδιαμάντης της Maxxis, μας εξηγεί ότι η οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια, αποτελεί την βάσει στην καθημερινότητά μας, καθώς διανύoυμε χιλιάδες χιλιόμετρα σε όλα τα μήκη και πλάτη της υδρογείου! Τα ελαστικά mαxxis που επιλέχτηκαν για την αποστολή go atlas, έχουν ικανότητες που τα καθιστούν ιδιαίτερα ανθεκτικά στις καταπονήσεις του οδοστρώματος, όσο και στις αλλαγές των θερμοκρασιών, και τις καιρικές συνθήκες, που βιώνουμε κατά την διάρκεια της αποστολής. Από το Ταίναρο ξεκινήσαμε με θερμοκρασίες που άγγιζαν τους 38 με 39 βαθμούς κελσίου, και στην περιοχή του Αρκτικού κύκλου έπεσαν κάτω από τους 7 βαθμούς. Το πεδίο ταξιδιωτικής δράσης στη Λαπωνία, ήταν αρκετά κρύο για την εποχή. Όχι μόνο μία, αλλά αρκετές φορές, χρειαστήκαμε το maximum των δυνατοτήτων τους, ιδιαίτερα κατά την διάρκεια κάποιων καταιγίδων, που έκαναν την παρουσία τους απροειδοποίητα!

Εκεί είναι που χρειαστήκαμε όχι μόνο την παρέμβασή τους, αλλά και την σωτήρια πρόσφυση τους. Κάποιες φορές εκεί που νομίζεις ότι όλα πάνε καλά, εκεί το χάνεις! Τα 4 Jeep που χρησιμοποιούμε στην αποστολή μας, είναι ιδιοκτησία των οδηγών τους, μέλη του Hellas Jeep Club, που ενθουσιάστηκαν από την αποτελεσματικότητά τους, γιατί έφτασαν με τις «ρόδες της Maxxis International» στην εμβληματική Υδρόγειο Σφαίρα του βορείου ακρωτηρίου, στον Αρκτικό κύκλο. Βέβαια τώρα θα μου πείτε! «Ρόδες χωρίς μοτέρ δυνατό γίνεται; Δεν γίνεται;» Εδώ είναι που η μεγάλη διεθνής ευρωπαϊκή εταιρία ανταλλακτικών, Inter cars Greece, έκανε την δική της στρατηγική κίνηση στην προετοιμασία των αυτοκινήτων της αποστολής Go Atlas! Mε πρωτοβουλία του Ceo της inter cars Greece, κ. Χάρη Χρηστίδη, αντικαταστάθηκαν όλα εκείνα τα ανταλλακτικά των 3 jeep Grand Cherokee, και ενός θρυλικού Jeep Wrangler, με υλικά που προμήθευσε η εταιρία μέσω του δικτύου της, το οποίο αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη.

Για αυτό και απολαμβάνουμε απροβλημάτιστοι το ταξίδι μας, οδηγώντας από τα Βαλκάνια στην χώρα των Χιλίων Λιμνών με τα γαλάζια καθαρά νερά τους, τα οποία συνυπάρχουν αρμονικά ,με τα τεράστια δάση, όπου το πράσινο χρώμα δίνει τον δικό του ρυθμό στο χρώμα της αποστολής. Eκείνο που πλέον, έγινε πρωταρχικός μας στόχος, είναι η τήρηση των ορίων ταχύτητας, τα οποία, οι Ευρωπαίοι τηρούν με απόλυτη ευλάβεια, καθώς οι Τάρανδοι, εμφανίζονται από το πουθενά, επιδιώκοντας μια selfie με τα 12 άτομα που συμμετέχουν στην αποστολή, Go Atlas! Ήταν αναμενόμενο να υπάρξουν αρκετές στάσεις, για να αποθανατίσουμε το τοπίο και να αναπνεύσουμε λίγο από το καθαρό οξυγόνο, που χαρίζει απλόχερα η μητέρα φύση,  σε εκείνους που τολμούν να καταπιούν χιλιάδες χιλιόμετρα, για να βρεθούν κοντά της!

Δύο είναι οι καθοριστικότεροι παράγοντες για να φθάσει κανείς «αλώβητος» μέχρι τη βόρεια εσχατιά της Ευρώπης και να «προσκυνήσει» την εμβληματική υδρόγειο σφαίρα του Nordkapp! Οι καιρικές συνθήκες, και η αξιοπιστία του μεταφορικού  μέσου. Τα δικά μας  jeep, το απέδειξαν περίτρανα, καθώς άντεξαν στην μεγάλη πρόκληση, η οποία ουσιαστικά δεν ολοκληρώθηκε στον Βόρειο Παγωμένο Ωκεανό, παρά, συνέχισε την ασφαλή της πορεία, κατηφορίζοντας για τον Λευκό Πύργο της Θεσσαλονίκης, αφού προηγουμένως, αποχαιρετήσαμε το Nord Kapp, και ξεκίνησαμε το μεγάλο ταξίδι της επιστροφής.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.