Bentley Continental GT S. Με διαφορετικό στιλ και περισσότερα dB.

Η σειρά “S” της Bentley έκανε πρεμιέρα περίπου τέτοια εποχή 12 μήνες πριν με την Bentayga S. Τώρα εμπλουτίζεται με την Continental GT S, η οποία βασίζεται στην V8 έκδοση του μεγάλου, πολυτελούς coupe και cabriolet αλλά διαφοροποιείται χάρη σε μερικές σχεδιαστικές πινελιές και τον ελαφρώς πιο σπορ χαρακτήρα της.

Η Bentley διάλεξε τον twin-turbo V8 αντί για τον ισχυρότερο W12 επειδή είναι ελαφρύτερος και αυτό αποτελεί ένδειξη της κατεύθυνσης προς την οποία κινείται με την Continental GT S. Η μόνη αλλαγή που έγινε στα μηχανικά μέρη και πιο συγκεκριμένα, στα περιφερειακά του κινητήρα, αφορά στην αντικατάσταση της εξάτμισης με μία που έχει σχεδιαστεί για να προσθέσει λίγη περισσότερη ένταση στο ρεπερτόριο του υπερτροφοδοτούμενου V8. Έτσι, η Continental GT S προσφέρει όπως και το μοντέλο στο οποίο βασίζεται 550 ίππους και 770 Nm ροπής που σημαίνει πως επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 4.0 δευτερόλεπτα – απλά το κάνει με πιο… δραματικό τρόπο! Standard στην “S” είναι και το ενεργό σύστημα ελέγχου των κλίσεων του αμαξώματος Bentley Dynamic Ride που σύμφωνα με την εταιρία βελτιώνει την άνεση αλλά και την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου χάρη στους κινητήρες που είναι τοποθετημένοι στο εσωτερικό των αντιστρεπτικών και είτε δημιουργούν ροπή περιορίζοντας τις κλίσεις στις στροφές, είτε αποσυνδέουν την δεξιά από την αριστερή πλευρά και πιο ραφιναρισμένη ποιότητα κύλισης.

Η Bentley Continental GT S διαφοροποιείται και στον τομέα της αισθητικής καθώς με εξαίρεση το σήμα και τα γράμματα που το συνοδεύουν όλα τα υπόλοιπα διακοσμητικά έχουν μαύρο χρώμα, όπως και οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος 22 ιντσών. Για το εσωτερικό, οι σχεδιαστές της αγγλικής μάρκας δημιούργησαν μία αποκλειστική για την έκδοση διχρωμία συνδυάζοντας την Dinamica επένδυση με ποιοτικό δέρμα, τα απαραίτητα σήματα και φυσικά, νέα γραφικά για τις οθόνες. Το μόνο που δεν έχει ανακοινώσει η Bentley σε αυτό το σημείο είναι η τιμή της νέας έκδοσης αλλά η λογική λέει πως θα είναι κατιτίς υψηλότερη από αυτήν της “απλής” Continental GT V8.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.