Το Hyundai Group εστιάζει (και) στην Ευρώπη.

Με τους κατασκευαστές να στρέφουν την προσοχή τους σε τεράστιες αγορές όπως αυτή των Η.Π.Α. και της Κίνας, η Ευρώπη αρχίζει να θυμίζει τον φτωχό συγγενή. Το Hyundai Group, που περιλαμβάνει τις Hyundai, Kia και Genesis, δεν συμφωνεί με αυτή την στρατηγική, βλέπει τις επιτυχίες των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων της και έχει αποφασίσει να εμπιστευτεί την Ευρώπη με περισσότερες ευθύνες αλλά και περισσότερα νέα προϊόντα. Νέα προϊόντα τα οποία θα εξελιχθούν στην ήπειρο και θα απευθύνονται στις ειδικές ανάγκες του αγοραστικού κοινού της.

Πέρυσι μονάχα, η ευρωπαϊκή ομάδα των Hyundai, Kia και Genesis είχε αναλάβει την εξέλιξη 30 διαφορετικών projects μεταξύ των οποίων τα Hyundai Kona N, Hyundai i20 N και Hyundai Elantra N, με το τελευταίο ειδικότερα να έχει εξελιχθεί στην Ευρώπη αλλά να είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στις Η.Π.Α. Ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης του Hyundai Group στη Γηραιά Ήπειρο, Tyrone Johnson αποκάλυψε ότι η ομάδα του δεν θα αναλάβει μονάχα την δημιουργία περισσότερο “N” μοντέλων επιδόσεων αλλά κι άλλων μοντέλων που απευθύνονται πιο εξειδικευμένα στις επιθυμίες και τις ανάγκες του ευρωπαϊκού κοινού – όπως για παράδειγμα το Genesis G70 Shooting Brake.

Αξίζει να αναφέρουμε δε, ότι κατά την θητεία του Johnson που ξεκίνησε το 2018, καθιερώθηκε ένας σημαντικός αριθμός κέντρων δοκιμών (με τα κεντρικά να είναι οι πρώην εγκαταστάσεις της Opel στο Dudenhofen της Γερμανίας) ενώ στόχος του Hyundai Group είναι ο διπλασιασμός του μεγέθους του κέντρου δοκιμών στο Nurburgring, όπου ο Johnson αναφέρει πως “χρησιμοποιείται για εκτενείς δοκιμές αντοχής με κάθε όχημα να συμπληρώνει περισσότερα από 15.000 χιλιόμετρα στην πίστα”.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.