Η Mercedes περιορίζει την γκάμα compact μοντέλων της.

Οι φήμες που είχαν κυκλοφορήσει στις αρχές του μήνα επιβεβαιώνονται καθώς η Mercedes, πιστή στο ραντεβού που είχε δώσει ο επικεφαλής της τότε, προχώρησε σε μία σειρά ανακοινώσεων που σχετίζονται με την γκάμα της στο μέλλον. Μία γκάμα που θα χωρίζεται πλέον σε τρεις διακριτές βαθμίδες: την Entry Luxury, την Core Luxury και την Top-End Luxury. Στην τελευταία θα εντάσσονται εξ ορισμού όλες οι AMG, όλες οι Maybach, όποια μοντέλα περιορισμένης παραγωγής λανσάρονται, τα ακριβότερα ηλεκτρικά και φυσικά, οι κορυφαίες S-Class, GLS και G-Class. Είναι αυτή που παρά τους μικρότερους όγκους παραγωγής, θα σηκώσει το μεγαλύτερο βάρος στην διαμόρφωση των οικονομικών της Mercedes καθώς αυτά είναι τα μοντέλα που επιτρέπουν τα μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους.

Η Core Luxury κατηγορία θα περιλαμβάνει την C-Class και την E-Class και φυσικά όλες τις εκδόσεις τους. Εδώ οι όγκοι παραγωγής αυξάνονται καθώς μιλάμε για mainstream μοντέλα αλλά τα περιθώρια κέρδους παραμένουν σε ικανοποιητικά επίπεδα καθώς αμφότερα τα δύο sedans έχουν την δυνατότητα να ενσωματώσουν τεχνολογία αιχμής και οι αγοραστές τους έχουν την δυνατότητα να την πληρώσουν. Το μεγαλύτερο νέο από την Mercedes όμως αφορά την Core Luxury κατηγορία που θα υποστεί και τις περισσότερες αλλαγές. Σύμφωνα με την γερμανική μάρκα, η γκάμα της Core Luxury θα μειωθεί από 7 μοντέλα που είναι τώρα σε 4 “ενώ θα αυξηθεί σημαντικά η τεχνολογική ουσία” των εναπομεινάντων προϊόντων. Αυτή τη στιγμή, Core Luxury θεωρούνται οι A-Class, A-Class Sedan, CLA, CLA Shooting Brake, GLA, B-Class και GLB αλλά προς το παρόν, η Mercedes δεν έδειξε καμία διάθεση να αποκαλύψει ποια θα είναι τα τρία μοντέλα που θα καταργηθούν στο προσεχές μέλλον.

Τέλος, η γερμανική μάρκα ανακοίνωσε τη δημιουργία και το λανσάρισμα μίας ξεχωριστής υπομάρκας ονόματι “Mythos”, η οποία θα αφορά μόνο σε πανάκριβα, ειδικά οχήματα περιορισμένης παραγωγής τα οποία απευθύνονται σε φανατικούς πελάτες της Mercedes και συλλέκτες. Περισσότερες πληροφορίες δεν δόθηκαν στην δημοσιότητα αλλά η μοναδική teaser εικόνα που έχουμε στη διάθεση μας δείχνει ένα roadster που θα βασίζεται στην ολοκαίνουρια SL-Class. Στόχος της Mercedes είναι να αυξήσει το λειτουργικό κέρδος της στο 14% μέχρι τα μέσα της δεκαετίας και να υποστηρίξει αυτόν τον στόχο εκτρέποντας το 75% περίπου επί του συνόλου των επενδύσεων της στην εξέλιξη ακριβότερων και κατά συνέπεια, πιο επικερδών μοντέλων.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.