Νέο Range Rover Sport. Μίνιμαλ και επιβλητικό!

Η αναμονή για τη νέα γενιά του Range Rover Sport δεν ήταν τελικά ιδιαίτερα μεγάλη καθώς κάτι περισσότερο από 6 μήνες μετά την πρεμιέρα του Νέου Range Rover, η αγγλική μάρκα αποκαλύπτει και την “Sport” εκδοχή του που έρχεται με όλη την διαθέσιμη τεχνολογία στο οπλοστάσιο της Land Rover, νέα κινητήρια σύνολα μεταξύ των οποίων δύο PHEV και ένας twin-turbo V8 και συγκρατημένο design που ποντάρει περισσότερο στον μινιμαλισμό παρά στον εντυπωσιασμό για να βγάλει την απαιτούμενη για την κατηγορία επιβλητικότητα. Κι αν όλα τα υπόλοιπα ήταν λίγο ή πολύ αναμενόμενα, ο χαμηλών τόνων σχεδιασμός προκαλεί εντύπωση σε μία εποχή που το “over-design” αποτελεί κανόνα και όχι εξαίρεση.

Το Range Rover Sport ξεχωρίζει με τις τεράστιες, καθαρές επιφάνειες, τους νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω αλλά και τα νέα, εξαιρετικά λεπτά φωτιστικά σώματα. Φυσικά υπάρχουν οι απαραίτητοι αεραγωγοί στο εμπρός μέρος αλλά η προσπάθεια των σχεδιαστών της Land Rover να μην “φορτώσουν” το αμάξωμα του Range Rover Sport με υπερβολές είναι κάτι παραπάνω από εμφανής, από την λιτή μάσκα, στις “κρυφές” χειρολαβές και στο πίσω μέρος όπου τα highlights είναι οι απολήξεις της εξάτμισης και το λογότυπο εντός του μαύρου πλαισίου που ενώνει τα φανάρια.

Η ίδια φιλοσοφία ακολουθείται και στην καμπίνα με την κυρτή οθόνη των 13.1 ιντσών που φιλοξενεί το Pivi Pro σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης να συνδυάζεται με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 13.7 ιντσών  και τον συνολικό αριθμό των φυσικών χειριστηρίων στην κεντρική κονσόλα να έχει διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα. Ο χειρισμός των διάφορων υποσυστημάτων γίνεται είτε με φωνητικές εντολές μέσα από την Alexa της Amazon, είτε από το πολυλειτουργικό τιμόνι ενώ δεν λείπουν η άνεση, η πολυτέλεια και η ευρυχωρία όπως αρμόζει σε ένα SUV του μεγέθους του Range Rover Sport.

Πιο σημαντικές είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει στα μηχανικά της νέας γενιάς σε σύγκριση με την προηγούμενη. Το νέο “Sport” επωφελείται από την μετάβαση στην MLA-Flex αρχιτεκτονική και προσφέρει πληθώρα επιλογών όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα, με την Land Rover να θέλει να ικανοποιήσει τους πάντες. Έτσι, υπάρχουν δύο ήπια υβριδικοί πετρελαιοκινητήρες 3.0 λίτρων με απόδοση 300 και 350 ίππων, ένας ήπια υβριδικός βενζινοκινητήρας 3.0 λίτρων με 400 ίππους, δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις με 440 και 510 ίππους καθώς και ένας twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4.4 λίτρων και απόδοση 530 ίππων και 750 Nm ροπής. Όλοι συνδυάζονται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης της Land Rover ενώ ιδιαίτερη μνεία αξίζει στα δύο PHEV κινητήρια σύνολα που παρέχουν την δυνατότητα κίνησης μηδενικών εκπομπών ρύπων για 114 και 113 χιλιόμετρα αντίστοιχα σύμφωνα με το WLTP ενώ η ίδια η Land Rover παραδέχεται ότι η απόδοση του συστήματος επαρκεί για περίπου 88 χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες.

Από εκεί και πέρα, το Range Rover Sport εξοπλίζεται ή μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη αερανάρτηση, ενεργό σύστημα ελέγχου κλίσεων, τετραδιεύθυνση, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ένα σύστημα torque vectoring και πολλά ακόμα. Όλα αυτά βέβαια σημαίνουν ότι η τιμή του Range Rover Sport δεν είναι αυτό που θα έλεγε κάποιος προσιτή, με τις πρώτες πληροφορίες (για την Αγγλία) να δείχνουν ότι η νέα γενιά είναι περίπου €10.000 ακριβότερη από αυτήν που αντικαθιστά, αλλά θα περιμένουμε να δούμε πώς θα διαμορφωθεί και στην χώρα μας.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.