Volvo: Η νέα γενιά απαιτεί τεχνολογία.

Ο επικεφαλής της Volvo, Jim Rowan, μίλησε στο συνέδριο “Future of the Car” που διοργανώνουν οι Financial Times αναλύοντας πώς αλλάζουν οι προσδοκίες που αφορούν στα αυτοκίνητα ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Όχι γενιές αυτοκινήτων, αλλά γενιές ανθρώπων καθώς διαφορετικά προσεγγίζει ένα νέο αυτοκίνητο η Gen X, αλλιώς οι Millennials και αλλιώς η Gen Z ή αν προτιμάς, αλλιώς ένας 50-55άρης, αλλιώς ένας 35-40άρης και αλλιώς ένας 20-25άρης! Τα κριτήρια είναι πολύ διαφορετικά, όπως και ο λεγόμενος “wow-factor”.

Αν είσαι μίας ηλικίας και φύγεις από το σπίτι σου ακούγοντας κάτι στο Spotify και μπεις στο αυτοκίνητο και αυτό που άκουγες συνεχίζει να παίζει, θα σκεφτείς “wow, αυτό είναι καλό”. Φοβάμαι πως οι ψηφιακά αναθρεμμένοι δεν σκέφτονται έτσι. Το περιμένουν αυτό.

Είπε ο Rowan και κάπως έτσι άρχισε να ζωγραφίζει την εικόνα του μελλοντικού αυτοκινήτου. Ενός αυτοκινήτου που όπως τόνισε, δεν έχει σημασία αν είναι ιδιοκτησία του Gen Z, αν είναι μερική ιδιοκτησία, αν το έχει αποκτήσει με κάποιο συνδρομητικό μοντέλο ή αν το νοικιάζει με την ημέρα, την ώρα ή την εβδομάδα. Η συζήτηση σχετικά με το αν η νέα γενιά θα ενδιαφέρεται για την απόκτηση ενός οχήματος είναι εντελώς άσχετη με το θέμα σύμφωνα με τον Rowan. Το θέμα είναι ότι η νέα γενιά απαιτεί και περιμένει ένα συγκεκριμένο επίπεδο όσον αφορά στην τεχνολογία που προσφέρει το αυτοκίνητο που θα επιλέξουν.

Είναι ψηφιακά αναθρεμμένοι, γεννημένοι σε έναν ψηφιακό κόσμο και κατά συνέπεια περιμένουν ψηφιοποίηση, συνδεσιμότητα και τις υπηρεσίες να είναι διαθέσιμες απρόσκοπτα ανάμεσα στο αυτοκίνητο, το σπίτι και το τηλέφωνο.

Το πρόβλημα για τους κατασκευαστές είναι η εύρεση της ισορροπίας γιατί δεν είναι δύσκολο να αποξενώσεις ένα μεγάλο μέρος της πελατειακής σου βάσης, προσπαθώντας να ικανοποιήσεις της επιθυμίες ενός νεότερου target group. Εκεί κρύβεται το κλειδί και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα κινηθούν οι εταιρίες στο εγγύς μέλλον.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.