Brabus 900 Crawler. Τι άλλο θα δούμε…

Κάποιος ή κάποιοι εκεί στο Bottrop της Γερμανίας όπου η Brabus διατηρεί τα κεντρικά της γραφεία πρέπει να είναι ή τρελός ή ιδιοφυία. Γιατί η Brabus 900 Crawler ακροβατεί επικίνδυνα στην λεπτή γραμμή που χωρίζει το φανταστικό από την ανοησία, όπως συμβαίνει πολλές φορές όταν μιλάμε για πανάκριβες δημιουργίες που απευθύνονται σε ανθρώπους που έχουν περισσότερα χρήματα απ’ όσα μπορούν να ξοδέψουν σε λογικά πλαίσια. Ο Γερμανός βελτιωτής περιγράφει την Crawler ως “το απόλυτο αγωνιστικό για τους αμμόλοφους” και σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες βλέποντας την, βασίζεται στην Mercedes-AMG G63

Από ολόκληρο το γερμανικό θωρηκτό, το μόνο που μπορώ να αναγνωρίσω ως απομεινάρι της “βασικής” έκδοσης πέραν του πλαισίου φυσικά, είναι ένα μικρό μέρος της μάσκας που φιλοξενεί και τα χαρακτηριστικά στρόγγυλα φωτιστικά σώματα και ένα μικρό μέρος πίσω όπου και πάλι, τα φανάρια έχουν μείνει για να μας θυμίζουν τι ήταν η Crawler στην προηγούμενη ζωή της. Από εκεί και πέρα, το μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος έχει αφαιρεθεί αποκαλύπτοντας το εντυπωσιακό roll cage και ότι έχει απομείνει, έχει αλλάξει αποκτώντας ακόμα πιο επιθετική εμφάνιση.

Όσον αφορά στα μηχανικά, οι μηχανικοί της Brabus τοποθέτησαν portal άξονες και μία ριζικά διαφορετική ανάρτηση που εξασφαλίζουν όχι μόνο 53 ολόκληρα εκατοστά ανάμεσα στο έδαφος και τα μαρσπιέ της Crawler αλλά και την δυνατότητα να πάει σχεδόν παντού, πάνω από οποιοδήποτε έδαφος χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Σε αυτό βοηθούν βεβαίως και οι νέοι τροχοί που αποτελούνται από σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών και off-road ελαστικά και φιλοξενούν το σύστημα πέδησης που περιλαμβάνει δίσκους 400 χιλιοστών εμπρός και 370 πίσω. Ο 4-λιτρος twin-turbo V8 της AMG βρίσκεται κάτω από το καπό αλλά έχει μεγαλώσει στα 4.5 λίτρα ενώ χάρη στο ολοκληρωμένο πακέτο βελτίωσης, αποδίδει πλέον 900 άλογα στις 6.200 σ.α.λ. και 1.250 Nm ροπής από τις 2.900 σ.α.λ., αν και η Brabus αποφάσισε να περιορίσει την ροπή στα 1.050 Nm για να προστατεύσει την αξιοπιστία και την μακροζωία του αυτόματου, 9-τάχυτου κιβωτίου. Η αφαίρεση του μεγαλύτερου μέρους του αμαξώματος και η εκτενής χρήση ανθρακονημάτων για ότι έχει απομείνει δε, έχουν κάνει θαύματα για το βάρος της G63 που άγγιζε τους 2.5 τόνους αλλά πλέον δεν υπερβαίνει τα 2065 κιλά. Έτσι, η Crawler ολοκληρώνει το σπριντ στα 100 km/h σε μόλις 3.4 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 160 km/h λόγω των off-road ελαστικών. Εξίσου παρανοϊκή με όλα αυτά που έχουμε πει και βλέπεις είναι και η τιμή της Brabus 900 Crawler που ξεκινά από τα €749.000 προ φόρων για κάθε ένα από τα 15 αυτοκίνητα που θα κατασκευάσει η εταιρία.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.