Jeep Magneto 2.0. Εξελίσσεται και δυναμώνει!

Η Jeep έχει ήδη ξεκινήσει να κάνει τα πρώτα δειλά βήματα στον κόσμο του εξηλεκτρισμού με τις υβριδικές εκδόσεις του μεγαλύτερου μέρους της γκάμας της αλλά απέχει περίπου έναν χρόνο από το λανσάρισμα του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής της. Κι αν το Magneto που παρουσιάστηκε πέρυσι στο Easter Jeep Safari μας έδωσε μία πρώτη γεύση, το Magneto 2.0 που αποκαλύφθηκε για την φετινή έκδοση της ίδιας διοργάνωσης φαίνεται πως άνοιξε το ντουλάπι με τα αναβολικά και αποφάσισε ότι αποτελούν μία καλή λύση για μεσημεριανό.

Το περσινό Magneto ήταν ένα Jeep Wrangler από το οποίο αφαιρέθηκε η Μ.Ε.Κ. και τοποθετήθηκε στην θέση της ένας ηλεκτροκινητήρας 285 ίππων και 370 Nm ροπής. Τότε μας είχε κάνει εντύπωση το γεγονός ότι η αμερικανική εταιρία είχε επιλέξει να διατηρήσει το μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο αλλά και το γεγονός ότι οι μηχανικοί κατάφεραν να χωρέσουν μία μπαταρία 70 kWh στο standard αμάξωμα. Η μπαταρία παρέμεινε για την έκδοση 2.0 του Magneto, όπως και το 6-τάχυτο κιβώτιο αλλά από εκεί και πέρα, το νέο πρωτότυπο της Jeep είναι ένα εντελώς διαφορετικό κτήνος.

Καταρχάς, το μεταξόνιο του Magneto 2.0 μεγάλωσε κατά 305 χιλιοστά ενώ αυξημένη είναι και η απόσταση από το έδαφος, κατά 76 χιλιοστά, χάρη και στα νέα ελαστικά off-road διαμέτρου 40 ιντσών σε ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών. Η Jeep άλλαξε προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τα φτερά είναι κατασκευασμένα από ελαφριά ανθρακονήματα όπω το καπό και η κεντρική κολώνα, η υφασμάτινη οροφή κατασκευάστηκε από το μηδέν ώστε να ταιριάζει στις νέες διαστάσεις ενώ για χρώμα επιλέχθηκε ο εντυπωσιακός και ταιριαστός (λόγω… ηλεκτρισμού) συνδυασμός του λευκού με το “Surf Blue”. Το πιο εντυπωσιακό κομμάτι του Magneto 2.0 όμως είναι το νέο κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 625 ίππων και 1.152 Nm ροπή και επιταχύνει το βαρύ Wrangler στα 100 km/h σε μόλις 2.0 δευτερόλεπτα. Η Jeep αναφέρει πως το επερχόμενο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής δεν θα μοιράζεται πολλά κοινά με το Magneto 2.0 – σίγουρα όχι τον πανίσχυρο ηλεκτροκινητήρα και το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο πάντως.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.