Opel. Προχωράει σε πλήρη εξηλεκτρισμό

Η Opel μετατρέπεται σε μία πλήρως ηλεκτρική μάρκα. Έως το 2028, ολόκληρη η γκάμα μοντέλων του Γερμανού κατασκευαστή θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Σήμερα, η Opel ήδη προσφέρει ένα πλήθος ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Αυτή τη στιγμή οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν έντεκα ηλεκτροκίνητες εκδόσεις. Ένα ακόμα ηλεκτρικό μοντέλο με μπαταρία θα ακολουθήσει μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, με την αναβίωση του Opel Manta. Επιπλέον, και οι διάδοχοι του Opel Crossland και του Opel Insignia θα είναι ηλεκτρικά μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων. Απώτερος στόχος της Opel είναι να προσφέρει ηλεκτρικά οχήματα που ικανοποιούν στο έπακρο τις απαιτήσεις των πελατών: αυτονομία από 500 έως και 800 χλμ. με ικανότητα ταχείας φόρτισης που θα φτάνει τα 32 χιλιόμετρα το λεπτό.

Οι πελάτες της Opel ήδη έχουν πρόσβαση σε μια ολοκληρωμένη γκάμα εξηλεκτρισμένων μοντέλων. Όλα τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της Opel διαθέτουν ήδη μια έκδοση μηδενικών εκπομπών ρύπων. Τα Opel Combo-e, Vivaro-e και Movano-e είναι ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, ενώ το Vivaro-e HYDROGEN χρησιμοποιεί τεχνολογία κυψελών καυσίμου. Στον τομέα των επιβατικών μοντέλων, τα Opel Corsa-e και Mokka-e κατέκτησαν τον περίοπτο τίτλο “Χρυσό Τιμόνι” το 2020 και το 2021 αντίστοιχα. Το νέο Opel Grandland και η νέα γενιά Astra διατίθενται ήδη ως plug-in υβριδικά. Το 2023 αναμένεται το ηλεκτρικό Astra-e με μπαταρία, με πεντάθυρο και Sports Tourer αμάξωμα.

Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, η Opel θα επαναφέρει στο προσκήνιο το Manta ως αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Ένα Manta που θα ταιριάζει στην εποχή μας – ευέλικτο και με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Σε συνεργασία με την Total/Saft, η Stellantis και η Opel ίδρυσαν την “Automotive Cells Company” (ACC). Πριν από μερικούς μήνες, η Mercedes-Benz προσχώρησε στην κοινοπραξία. Με αυτή τη συνεργασία, δημιουργείται ένας παγκοσμίου κλάσης παίκτης στον τομέα της εξέλιξης και παραγωγής μπαταριών υψηλής απόδοσης για την αυτοκινητοβιομηχανία. Επιπλέον, ανακοινώθηκε η αύξηση της παραγωγικής ικανότητας της ACC στο Kaiserslautern μέχρι τις 32 GWh. Αυτό σημαίνει ότι θα δημιουργηθεί στο Kaiserslautern ένα giga factory για την παραγωγή κυψελών σύγχρονων μπαταριών.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.