Η Ford “σπάει” σε δύο τμήματα.

Η μεταμόρφωση που υφίσταται η βιομηχανία αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια έχει επιβάλλει στις εταιρίες την δική τους μεταμόρφωση ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα των επιχειρήσεων και η επιτυχημένη υλοποίηση επιταχυμένων πλάνων τόσο στον τομέα της ηλεκτροκίνησης όσο και σε αυτούς της τεχνολογίας συνδεσιμότητας και της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης. Η Ford βρήκε και ανακοινώνει τον δικό της τρόπο να ενισχύσει τις επιχειρήσεις της και να “ξεκλειδώσει” επιπλέον αξία δημιουργώντας δύο μεμονωμένα τμήματα.

Το Model e division που όπως αναφέρει η ίδια θα “επιταχύνει την καινοτομία και το λανσάρισμα ρηξικέλευθων ηλεκτρικών οχημάτων και θα εξελίξει λογισμικό και τεχνολογίες συνδεσιμότητας και υπηρεσίες για ολόκληρη την Ford” και το Blue division που θα συνεχίσει να χτίζει την γκάμα οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης εστιάζοντας στην μείωση του κόστους, την απλούστευση των επιχειρήσεων και την βελτίωση της ποιότητας, παρέχοντας “παγκοσμίου κλάσης μηχανολογία και παραγωγικές δυνατότητες για ολόκληρη την Ford”. Τα επαγγελματικά οχήματα της αμερικανικής εταιρίας θα καλύπτονται από το ήδη καθιερωμένο τμήμα Ford Pro. Σύμφωνα με την εταιρία, το Ford Blue και το Ford Model e θα λειτουργούν ως αυτόνομες επιχειρήσεις αλλά θα μοιράζονται μεταξύ τους τεχνολογία, τεχνογνωσία και πρακτικές ώστε να βελτιώσουν την θέση ολόκληρης της Ford στην αγορά, ενώ οφείλουμε να σημειώσουμε πως αμφότερες θα ανήκουν στην Ford και τους μετόχους της καθώς δεν προβλέπεται να εισαχθούν μεμονωμένα στο χρηματιστήριο. Πρόεδρος του τμήματος Model e θα είναι ο CEO της Ford, Jim Farley και την αντίστοιχη θέση στο τμήμα Blue θα καλύψει ο Kumar Galhotra που αυτή τη στιγμή είναι επικεφαλής της Ford of Americas και του International Markets Group.

Η διοίκηση μίας επιτυχημένης επιχείρησης Μ.Ε.Κ. και μίας επιτυχημένης επιχείρησης ηλεκτρικών δεν είναι το ίδιο. Οι πελάτες είναι διαφορετικοί. Η διαδικασία εξέλιξης των προϊόντων αλλά και τα προϊόντα καθ’ αυτά είναι διαφορετικά. Οι αλυσίδες ανεφοδιασμού είναι διαφορετικές. Το ταλέντο είναι διαφορετικό.

Παράλληλα, η αμερικανική εταιρία προσάρμοσε τις προβλέψεις της για τα περιθώρια κέρδους στο 10% και ετήσια παραγωγή που θα ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2026, ενώ προβλέπει επίσης πως οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της θα αναπαριστούν το 50% του παγκόσμιου όγκου μέχρι το 2030.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.