Η BMW κυνηγά ανεπιθύμητους θορύβους στην i7.

Η εξέλιξη μίας αμιγώς ηλεκτρικής λιμουζίνας δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση και η BMW αποκαλύπτει τις προκλήσεις αλλά και τις λύσεις που έχει υιοθετήσει για την επερχόμενη i7. Γιατί ενώ ξεκινά από μία καλύτερη αφετηρία σε σύγκριση με ένα πολυτελές σεντάν το οποίο εξοπλίζεται με κάποιον βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα, καθώς οι μηχανικοί δεν έχουν να αντιμετωπίσουν τον θόρυβο του κινητήρα ή της μετάδοσης, η… ησυχία που επικρατεί αποκαλύπτει νέους θορύβους οι οποίοι πρέπει να εντοπιστούν και να εξαλειφθούν πριν το αυτοκίνητο φτάσει στην αγορά.

Η δουλειά ξεκινά με τον εντοπισμό των ενοχλητικών θορύβων από τους μηχανικούς εξέλιξης της εταιρίας κατά τις δοκιμές της BMW i7 στον δρόμο. Από εκεί και πέρα, οι θόρυβοι αυτοί αναπαράγονται σε συνθήκες εργαστηρίου σε ειδικά δυναμόμετρα, τα οποία μπορούν να προσομοιώσουν ακόμα και διαφορετικές επιφάνειες τριβής χαρίζοντας στους μηχανικούς μία ολοκληρωμένη εικόνα του έργου που έχουν μπροστά τους δεδομένου ότι η BMW i7 φιλοδοξεί “να επαναπροσδιορίσει τα ήδη υψηλά standards της κατηγορίας των πολυτελών οχημάτων”. Γι’ αυτό, ακόμα και το ήδη εξαιρετικά ήσυχο, αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο βελτιώνεται και αναβαθμίζεται με την περιτύλιξη των ηλεκτροκινητήρων με ηχομονωτικά υλικά, την εξέλιξη νέων βάσεων στήριξης και την ηχητική βελτιστοποίηση του συνόλου ώστε να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο αντιληπτό από τους επιβάτες.

Παράλληλα, η αυξημένη ακαμψία του εμπρός μέρους και τα ειδικά ελαστικά με απορροφητικό αφρό στο εσωτερικό τους εξασφαλίζουν την μείωση των ενοχλητικών θορύβων από την κύλιση του αυτοκινήτου στον δρόμο ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι δοκιμές σε αεροδυναμική σήραγγα για να επαληθευτεί το γεγονός ότι στοιχεία όπως οι “καθαρές” επιφάνειες του αμαξώματος, οι κρυμμένες χειρολαβές και οι ειδικά σχεδιασμένοι καθρέφτες κάνουν καλά την δουλειά τους κατευθύνοντας τον αέρα χωρίς θόρυβο. Τέλος, η BMW i7 έχει εφοδιαστεί ήδη από τον σχεδιασμό του πλαισίου της με όλα τα απαραίτητα πολεμοφόδια ώστε να κρατά τους ενοχλητικούς θορύβους από το περιβάλλον έξω από την καμπίνα. Σύμφωνα με την εταιρία “καινοτόμα υλικά” σε συνδυασμό με την “ελαφριά ακουστική κατασκευή” φροντίζουν γι’ αυτό: ηχομονωτικά υλικά έχουν τοποθετηθεί στις κολώνες, τα καθίσματα, την οροφή και το πίσω ράφι, τα παράθυρα έχουν ειδική επικάλυψη ενώ fleece στοιχεία στις πόρτες, τους θόλους και τα μαρσπιέ μειώνουν τον θόρυβο κύλισης και μεγιστοποιούν την παρεχόμενη άνεση.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.