Ford: Οι συνδρομές δεν είναι η προσέγγιση μας.

Εδώ και κάποιον καιρό έχει ξεκινήσει μία συζήτηση γύρω από το θέμα των συνδρομών στο αυτοκίνητο. Ακόμα και εγώ έχω αναρωτηθεί αν το συνδρομητικό μοντέλο μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κάποια θεμελιώδη αλλαγή στη νοοτροπία του αγοραστικού κοινού κι όλο αυτό ξεκίνησε από την… προσπάθεια κάποιων εταιριών να κάνουν ορισμένα στοιχεία του εξοπλισμού των μοντέλων τους συνδρομητικά. Φαντάσου να πληρώνεις σε μηνιαία βάση για να χρησιμοποιείς τα θερμαινόμενα καθίσματα του αυτοκινήτου σου για παράδειγμα. Η Ford λοιπόν, μέσω του CEO της, Jim Farley, μάλλον τάσσεται απέναντι σε τέτοιου είδους πρακτικές.

Συγκεκριμένα, ο Farley δήλωσε ότι “θα του προκαλούσε έκπληξη αν χρεώναμε για θερμαινόμενα καθίσματα” συμπληρώνοντας ότι “δεν πιστεύω πως αυτή είναι η προσέγγιση μας”. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η Ford αποκλείει το συνδρομητικό μοντέλο στο σύνολο του. Είτε μας αρέσουν είτε όχι, οι συνδρομές θα βρούνε τρόπο να παρεισφρήσουν στο επιχειρηματικό μοντέλο των εταιριών για τον απλούστατο λόγο ότι οι εταιρίες από κάπου πρέπει να εισπράξουν την επιστροφή της επένδυσης τους. Το θέμα είναι σε τι θα εφαρμοστεί το συνδρομητικό μοντέλο.

Θα είναι ένα είδος εξατομικευμένου λογισμικού όπου θα μπορείς να διαλέξεις από ένα μενού που θα έχει νόημα για τους πελάτες μας.

Ίσως η δυναμική πλοήγηση ή η εκπαίδευση του οδηγού. Νομίζω ότι θα υπάρχει μία συνδρομή όπως την έχουμε συνηθίσει σε περιεχόμενο αλλά θα είναι εξατομικευμένη βάση της χρησιμότητας των δεδομένων.

Με λίγα λόγια, η Ford μάλλον προσανατολίζεται στην συνδρομητική χρέωση υπηρεσιών και όχι εξοπλισμού. Ή τουλάχιστον αυτή είναι η αρχική θεωρία και δεν μπορούμε να ξέρουμε πώς θα εξελιχθεί σε περίπτωση που η εταιρία πιάσει τους στόχους που έχει θέσει όσον αφορά στα έσοδα ή αποτύχει.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.