Νέες πληροφορίες για το υβριδικό Kia Niro.

Σχεδόν 6 εβδομάδες μετά την επίσημη πρεμιέρα της 2ης γενιάς του Niro και λίγο πριν λανσαριστεί στην αγορά, η Kia αποφάσισε να μοιραστεί κάποιες επιπλέον πληροφορίες για το νέο compact crossover της. Συγκεκριμένα, για την υβριδική έκδοση του, καθώς όπως ήδη γνωρίζουμε το Kia Niro θα είναι διαθέσιμο ως υβριδικό, plug-in υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό. Κάθε πράγμα στον καιρό του όμως, οπότε για τώρα ας εστιάσουμε στην υβριδική έκδοση που εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα είναι και η πλέον προσιτή.

Σύμφωνα με την κορεατική εταιρία, το υβριδικό Niro κινείται χάρη σε έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων της οικογένειας Smartstream ο οποίος είναι ικανός για 105 ίππους και 144 Nm ροπής αλλά συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνολική ιπποδύναμη που αγγίζει τα 141 άλογα – ακριβώς όπως και η προηγούμενη γενιά δηλαδή. Η ισχύς μεταδίδεται στους τροχούς του εμπρός άξονα μέσω ενός αυτόματο κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων ενώ η μέση κατανάλωση στα κορεατικά standards δεν υπερβαίνει τα 4.8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Επιπροσθέτως όμως, το νέο Niro προσφέρει ένα mode μηδενικών εκπομπών με όνομα “Green Zone Drive” που θα μπορεί να ενεργοποιηθεί σε κατοικημένες περιοχές, κοντά σε σχολεία ή νοσοκομεία χωρίς όμως να διευκρινίζεται η αυτονομία. Δεδομένου του μικρού μεγέθους της μπαταρίας (η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα) και του γεγονότος ότι το σύστημα του Niro είναι αυτοφορτιζόμενο, που σημαίνει ότι η μπαταρία φορτίζει είτε μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας είτε μέσω του βενζινοκινητήρα, η ηλεκτρική εμβέλεια θα είναι εξαιρετικά περιορισμένη.

Κατά τα άλλα, να σημειώσουμε ότι η 2η γενιά του μικρού crossover έχει μεγαλώσει σε μέγεθος, μετρώντας 4.42 μέτρα σε μήκος, 1.82 σε πλάτος και 1.54 σε ύψος (+65, 20 και 10 χιλιοστά αντίστοιχα σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο) ενώ και το μεταξόνιο είναι κατά 20 χιλιοστά μεγαλύτερο ωφελώντας τους διαθέσιμους χώρους τόσο στην καμπίνα όσο και στο πορτ-μπαγκάζ που έχει χωρητικότητα 451 λίτρων! Παρόλη την αύξηση στο μέγεθος όμως, ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας έμεινε σταθερός στο 0.29 ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως το Kia Niro βασίζεται σε μία αναβαθμισμένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής που χρησιμοποιούσε και η προηγούμενη γενιά και διαθέτει τα παραδοσιακά γόνατα McPherson εμπρός με μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Οι πωλήσεις του υβριδικού Kia Niro HEV θα ξεκινήσουν στην εγχώρια αγορά της Κορέας ήδη από τον τρέχοντα μήνα με τις υπόλοιπες αγορές να ακολουθούν λίγο αργότερα. Για τις άλλες εκδόσεις, την plug-in υβριδική και την ηλεκτρική, θα ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες στο προσεχές μέλλον.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.