Έρχεται νέο Fiat Panda και όχι μόνο!

Στην κουβέντα που εξελίσσεται εδώ και αρκετούς μήνες και αφορά στον εξηλεκτρισμό η Fiat δεν κάνει πολύ φασαρία. Η άλλοτε κραταιά ιταλική εταιρία έχει μείνει με το “απλό” 500, το νέο και ηλεκτρικό 500, το SUV 500, το πολυμορφικό 500 και για να σπάει λίγο η μονοτονία, προσφέρει το Tipo και το γερασμένο Panda που διανύει ήδη την δεύτερη δεκαετίας της ζωής του έχοντας πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του τον Σεπτέμβριο του 2011. Περιμένουμε ακόμα την έναρξη της υλοποίησης του πλάνου εκμοντερνισμού της γκάμας της Fiat και απ’ ότι φαίνεται δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ ακόμα αφού οι εξελίξεις έχουν δρομολογηθεί και αναμένεται να δημοσιοποιηθούν ακόμα και εντός του ’22.

Βάσει του μεσοπρόθεσμου πλάνου της Fiat, το 500 θα γίνει η στιλάτη πρόταση της ενώ μία ολόκληρη οικογένεια μοντέλων που θα βασίζονται στο Centoventi concept του 2019 θα προσπαθήσει να ανακτήσει το μερίδιο της εταιρίας στην κατηγορία των πρακτικών και προσιτών αυτοκινήτων. Σύμφωνα με αγγλικό μέσο δε, η νέα οικογένεια μοντέλων δεν αποκλείεται να βασιστεί στο νέο Panda ενώ και ο επικεφαλής της Fiat, Olivier Francois, σταμάτησε ένα βήμα πριν επιβεβαιώσει αυτή την εικασία:

Αυτό που είναι σίγουρο τώρα είναι πως έχω την δυνατότητα να εφεύρω ένα καινούριο όνομα ή να εκμεταλλευτώ ένα εμβληματικό όνομα από το παρελθόν. Τείνω προς το δεύτερο επειδή έχουμε τόσα αγαπητά ονόματα με πολλούς ευχαριστημένους πελάτες.

Οπότε θα κάνουμε ένα μοντέλο στο B segment αλλά θα είναι το νέο Punto; Θα είναι το super Panda; Δεν γνωρίζω. Θα μάθουμε. Αυτό που είναι σημαντικό και εκεί που έχετε την απόλυτη δέσμευση μου είναι ότι ήδη από την πρώτη ματιά, ακόμα και χωρίς σήματα, θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Fiat.

Δήλωσε ο Francois. Αν αληθεύουν οι φήμες, η ιταλική εταιρία σκοπεύει να λανσάρει ένα μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Panda ή θα προσφέρεται παράλληλα με αυτό όπως γίνεται ήδη με το 500. Από εκεί και πέρα, θα προστεθούν ένα ή δύο μοντέλα στην CMP αρχιτεκτονική της Stellantis με την ίδια φιλοσοφία που η Peugeot χρησιμοποιεί την πλατφόρμα για τα 208 και 308 ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και ένα ή δύο μικρά SUVs αλλά και το νέο Punto που δεν είναι σίγουρο ακόμα αν περιλαμβάνεται στα προαναφερθέντα μοντέλα ή αν θα έρθει επιπλέον αυτών!

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Fiat, ως μέλος της Stellantis, μπορεί να εκμεταλλευτεί τις συνέργειες και τις οικονομίες κλίμακας που δημιουργούνται με τις υπόλοιπες μάρκες του νεοσύστατου κολοσσού για να εμπλουτίσει την γκάμα της. Fiat, Peugeot, Opel και Citroen μεταξύ άλλων, χρειάζονται τις ίδιες τεχνολογίες και χρησιμοποιούν λίγο ή πολύ τα ίδια συστατικά ακόμα και αν τα αυτοκίνητα που λανσάρουν είναι θεμελιωδώς διαφορετικά. Είναι Ευρωπαϊκές μάρκες που προσφέρουν μικρά, προσιτά αυτοκίνητα και μπορούν να δουλέψουν μαζί κάτω από την ίδια στέγη για να μειώσουν το κόστος και τον χρόνο παραγωγής, το κόστος και τον χρόνο εξέλιξης και το κόστος των υλικών. Για να δούμε λοιπόν τι μπορεί να πετύχει η Fiat μέσα στην επόμενη 5-ετία. Τι αυτοκίνητα μπορεί να μας δώσει και πώς θα τα υποδεχθεί η αγορά.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.