Το Peugeot e-308 έρχεται με 400 χλμ αυτονομία.

Το νέο Peugeot 308 παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του ’21 με στόχο να διεκδικήσει την θέση του στην κατηγορία αλλά κάτι έλειπε από την πρεμιέρα. Υπήρχαν οι κλασικές επιλογές βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρα και όχι μία, αλλά δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις όμως έλειπε το e-308 που γνωρίζουμε ότι αποτελεί βασικό μέλος της οικογένειας. Η Peugeot, όπως οι περισσότερες εταιρίες αυτή τη στιγμή, ποντάρει πολλά στον εξηλεκτρισμό και προβάλει με επιθετικό τρόπο τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της όμως το “e” έλειπε και λείπει από την γκάμα του νέου 308.

Όπως όλα δείχνουν, αυτό θα έρθει το 2023 με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι θα εξοπλίζεται με μεγαλύτερη μπαταρία και ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα από το e-208 και τα υπόλοιπα μοντέλα που χρησιμοποιούν το ίδιο κινητήριο σύνολο με αυτό. Συγκεκριμένα, το e-308 θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως μπροστιοκίνητο με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 156 ίππων και 270 Nm ροπής ενώ η μπαταρία τεχνολογίας 400V θα έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 50 kWh. Τα νούμερα μπορεί να μην εντυπωσιάζουν με την πρώτη ματιά αλλά η γαλλική μάρκα αναφέρει πως η νέα χημεία της μπαταρίας αυξάνει την αποδοτικότητα της με αποτέλεσμα να προσφέρει περί τα 400 χιλιόμετρα αυτονομίας παρότι το Peugeot e-308 θα ζυγίζει γύρω στα 1.600 κιλά, είναι ισχυρότερο κατά 20 ίππους από το e-208 και η μπαταρία είναι μόλις κατά 4 kWh μεγαλύτερη από αυτό! Χωροταξικά δε, να σημειώσουμε πως όπως και στο μικρό ηλεκτρικό της Peugeot έτσι και το e-308 θα φιλοξενεί τον ηλεκτροκινητήρα, τον ενσωματωμένο φορτιστή και την αντλία θερμότητας στον χώρο κάτω από το καπό ενώ η μπαταρία θα είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου χωρίς να επηρεάζει σχεδόν καθόλου την χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ που θα διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα με την plug-in υβριδική έκδοση.

Προς το παρόν, η στρατηγική πολλαπλών κινητήριων συνόλων της Peugeot κρίνεται ως επιτυχημένη καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία η εταιρία βρέθηκε στο top-3 στην Ευρώπη πέρυσι και συγκεκριμένα όσον αφορά στο 308, το αγοραστικό κοινό δείχνει να προτιμά την plug-in υβριδική έκδοση σε ποσοστό που ξεπερνά το 20% με την Peugeot να προβλέπει πως και η αμιγώς ηλεκτρική θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.