Η Ferrari γιορτάζει 75 χρόνια!

Το 2021 πλησιάζει στο τέλος του και το έτος που έρχεται αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την Ferrari καθώς ήταν πριν από 75 χρόνια που ο Enzo Ferrari παρουσίαζε το πρώτο αυτοκίνητο με σήμα το “cavallino rampante”, την 125 S. Πριν από την 125, ο Enzo είχε σχεδιάσει και κατασκευάσει την Auto Avio Construzioni 815 αλλά όπως καταλαβαίνεις, εκείνη δεν ήταν πραγματική Ferrari. Η 125 S από την άλλη, δεν ήταν μονάχα το πρώτο όχημα που φόρεσε το σήμα της Ferrari αλλά και το πρώτο που εξοπλιζόταν με τον εμβληματικό Colombo V12 που υπηρέτησε πιστά την ιταλική φίρμα από το 1947 έως και το 1988. Στην πρώτη Ferrari δε, ο ατμοσφαιρικός V12 που δημιούργησε ο Gioacchino Colombo κατάφερνε να παράγει περί τα 120 άλογα από 1.5 λίτρα – όχι άσχημα για τα μέσα της δεκαετίας του ’40!

Το 2022 λοιπόν είναι ένα πολύ σημαντικό έτος στην ιστορία της εταιρίας και υπάρχουν διάφοροι λόγοι γι’ αυτό. Καταρχάς είναι η χρονιά που η Ferrari θα εντάξει στην γκάμα της το πρώτο SUV της – την Purosangue. Μπορεί οι Ιταλοί να αποφεύγουν φανατικά τον χαρακτηρισμό “SUV” αλλά είτε τους αρέσει είτε όχι, η Purosangue σε αυτή την κατηγορία θα ενταχθεί. Μπορεί να μην είναι στο επίκεντρο αλλά στην περιφέρεια, όμως είναι SUV. Από εκεί και πέρα, το ’22 περιμένουμε την Spider έκδοση της 296 GTB και ένα πανίσχυρο μοντέλο με τον ατμοσφαιρικό V12 που έχει επιβεβαιωθεί αλλά δεν γνωρίζουμε περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτό. Παράλληλα, η Ferrari πάντοτε εξετάζει την προοπτική επέκτασης της οικογένειας μοντέλων “Icona” με μία ακόμα πολύ ειδική δημιουργία στο πνεύμα των Monza SP1 και SP2 και της Daytona SP3.

Ferrari όμως σημαίνει και αγώνες. Στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όλοι οι tifosoi περιμένουν με ανυπομονησία την ανάκαμψη της Scuderia σε βαθμό διεκδίκησης πρωταθλήματος ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι το 2023 η ιταλική εταιρία επιστρέφει στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής με ένα πρωτότυπο στην LMH κατηγορία. Πιθανώς εντός του ’22 να δούμε και αυτό το αγωνιστικό λοιπόν, πριν πατήσει πίστα την επόμενη χρονιά. Κι όλα αυτά, ενώ στα υψηλά κλιμάκια έχει ήδη ανακοινωθεί μία μικρή αναδιάρθρωση με τρία υψηλόβαθμα στελέχη να έχουν αποχωρήσει και να μην έχουν ανακοινωθεί ακόμα οι αντικαταστάτες τους. Με πιο απλά λόγια, το 2022 θα είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά για την Ferrari και κατ’ επέκταση, για εμάς!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.