Nio ET5. Ο νέος αντίπαλος του Tesla Model 3.

Αυτό είναι το νέο Nio ET5, το δεύτερο μοντέλο της κινεζικής εταιρίας που βασίζεται στην υπερσύγχρονη Technology Platform 2.0 μετά το μεγαλύτερο ET7 και το αυτοκίνητο που θα ανεβάσει την ένταση στη μάχη με την Tesla στην κατηγορία των μεσαίων sedans – στην Κίνα και όχι μόνο, αφού του ET5 θα λανσαριστεί αρχικά στην εγχώρια αγορά αλλά θα γίνει διαθέσιμο και στην Ευρώπη, τουλάχιστον σε μεγάλες “ηλεκτρικές” αγορές όπως η Νορβηγία, η Γερμανία κ.ά.

Σχεδιαστικά, το Nio ET5 είναι μοντέρνο και λιτό τόσο εξωτερικά όσο και στην καμπίνα. Στο εμπρός μέρος κυριαρχούν τα λεπτά φωτιστικά σώματα και ο ελάχιστος αριθμός αεραγωγών που κατευθύνουν τον αέρα εκεί που πρέπει για την μείωση των αεροδυναμικών αντιστάσεων ενώ πίσω, την παράσταση κλέβει η κεκλιμένη οροφή που καταλήγει σε μία μικρή αεροτομή πάνω από την λεπτή μπάρα LED που καλύπτει ολόκληρο το πλάτος του αυτοκινήτου και κάτι παραπάνω. Παρόμοια είναι η εικόνα και στην καμπίνα με τον οδηγό να λαμβάνει τις απαραίτητες πληροφορίες μέσω μίας μικρής οθόνης πίσω από το τιμόνι και όλες τις υπόλοιπες λειτουργίες να φιλοξενούνται μέσα στην μεγάλη, κεντρική οθόνη στο ταμπλό. Ενώ όμως το design είναι απολύτως μίνιμαλ, το Nio ET5 δεν είναι καθόλου μίνιμαλ όσον αφορά στην τεχνολογία καθώς έρχεται εξοπλισμένο με 5G συνδεσιμότητα, το “PanoCinema” ψηφιακό cockpit και 19 διαφορετικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης!

Κατά το λανσάρισμα του στην αγορά, το ET5 θα είναι διαθέσιμο με 3 μπαταρίες: η standard των 75 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 550 χιλιομέτρων, η μεσαία έχει χωρητικότητα 100 kWh και αυξάνει την αυτονομία στα 700 χιλιόμετρα ενώ η Ultralong Range των 150 kWh την αυξάνει περαιτέρω στα 1.000+ χιλιόμετρα! Αυτά τα νούμερα έχουν υπολογιστεί βέβαια με το κινεζικό πρότυπο και όταν “μεταφραστούν” σύμφωνα με το WLTP αναμένεται να μειωθούν ελαφρώς. Σε κάθε περίπτωση, το ET5 εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα, με το σύστημα να παρέχει συνδυαστικά περί τα 489 άλογα και 700 Nm ροπής επιταχύνοντας το σεντάν στα 100 km/h σε μόλις 4.3 δευτερόλεπτα. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η κατανομή βάρους αγγίζει το ιδανικό 50:50, το σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης αποτελείται από 4-πίστονες δαγκάνες και ο συντελεστής οπισθέλκουσας δεν υπερβαίνει το 0.24. Με όλα αυτά, η τιμή του Nio ET5 στην Κίνα θα ξεκινά από τα €45.750 για την έκδοση με την μπαταρία των 75 kWh αλλά δύσκολα θα λανσαριστεί σε αυτά τα χρήματα στην Ευρώπη. Πάντως η εταιρία προσφέρει και ένα συνδρομητικό μοντέλο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.