Η Volkswagen κάνει τους πετρελαιοκινητήρες πιο “καθαρούς”.

Το πετρέλαιο είναι το καύσιμο που δαιμονοποιήθηκε και περιθωριοποιήθηκε περισσότερο μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου Dieselgate στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας αλλά η Volkswagen πιστεύει ότι έχει ακόμα θέση στην αγορά. Ταυτόχρονα, η γερμανική εταιρία δεν θέλει να παρεκκλίνει από τον στόχο της μείωσης των εκπομπών ρύπων του στόλου της κατά 40% μέχρι το 2030 και γι’ αυτό εστιάζει ολοένα και περισσότερο σε πλήρως ή μερικώς εξηλεκτρισμένα οχήματα αλλά και στο λανσάρισμα τεχνολογιών που βελτιώνουν τις Μ.Ε.Κ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αφορά τους πετρελαιοκινητήρες οι οποίοι μπορούν να καταναλώσουν χωρίς πρόβλημα παραφινικά καύσιμα.

Όπως αναφέρει η Volkswagen, τα παραφινικά καύσιμα είναι καύσιμα που παράγονται από βιολογικά υπολείμματα και απόβλητα όπως το HVO (hydrotreated vegetable oil). Αυτά μετατρέπονται σε υδρογονάνθρακες με μία αντίδραση και προστίθενται στο πετρέλαιο κίνησης σε διάφορες ποσότητες δημιουργώντας μία νέα υποκατηγορία καυσίμου που σύμφωνα με μελέτες η καύση του έχει ως αποτέλεσμα 70-95% λιγότερο CO2 σε σύγκριση με το συμβατικό diesel. Τέτοιου είδους παραφινικά καύσιμα είναι ήδη διαθέσιμα στην αγορά με διαφορετικά ονόματα (βλ. C.A.R.E., NEXTBTL, HVO κ.ά.) και το μερίδιο τους προβλέπεται να αυξηθεί στο 20-30% ενώ ακόμα πιο διαδεδομένα είναι τα diesel καύσιμα που συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις του EN590 standard (Diesel R33, V-Power Diesel, OMV MaxMotion, Aral Ultimate Diesel κ.ά.). Τα τελευταία είναι συμβατά με όλους τους πετρελαιοκινητήρες, ακόμα και παλαιότερης τεχνολογίας και η Volkswagen αναφέρει ότι όλοι οι 4-κύλινδροι TDI πετρελαιοκινητήρες της από τα τέλη του Ιουνίου έχουν έγκριση για λειτουργία και με παραφινικά καύσιμα.

Με την χρήση περιβαλλοντικά φιλικών καυσίμων στα μοντέλα της Volkswagen που έχουν πάρει έγκριση γι’ αυτά, κάνουμε εφικτό για τους πελάτες σε ολόκληρη την Ευρώπη να μειώσουν σημαντικά τις εκπομπές CO2 μόλις το καύσιμο γίνει διαθέσιμο τοπικά. Για παράδειγμα, η χρήση παραφινικών καυσίμων είναι μία λογική επιπλέον επιλογή, ειδικά για εταιρίες με μικτούς στόλους από ηλεκτρικά και συμβατικά αυτοκίνητα.

Δήλωσε ο επικεφαλής Βενζίνης και Πετρελαίου στην Volkswagen, Thomas Garbe.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.