Mazda: Τα συνθετικά καύσιμα πρέπει να συνυπάρχουν με τον εξηλεκτρισμό.

Η Mazda έχει κάνει ξεκάθαρη την θέση της όσον αφορά στα συνθετικά καύσιμα (e-fuels) και η στρατηγική της αντικατοπτρίζει την φιλοσοφία της. Δεν γυρνά την πλάτη στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης αλλά δεν παίζει τα ρέστα της στο συγκεκριμένο χαρτί. Λανσάρει με συντηρητικό ρυθμό ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα μοντέλα αλλά δεν στηρίζει την ύπαρξη της στη συγκεκριμένη τεχνολογία. Παράλληλα, εξελίσσει καινοτομίες στις Μ.Ε.Κ. και επενδύει στα συνθετικά καύσιμα καθώς όπως αναφέρει και ο επικεφαλής έρευνας της, Christian Schultze, τα e-καύσιμα και τα ηλεκτρικά οχήματα πρέπει να συνυπάρχουν στο μονοπάτι για την πολυπόθητη carbon neutrality.

Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και στα δύο. Οι μηχανές εσωτερικής καύσης είναι δύσκολο να γίνουν τόσο ήσυχες όσο ένα ηλεκτρικό ενώ η κάλυψη μεγάλων αποστάσεων είναι δυσκολότερη με ένα ηλεκτρικό. Ας χρησιμοποιήσουμε τα δυνατά σημεία και των δύο τεχνολογιών για να προχωρήσουμε προς την carbon neutrality αντί να ποντάρουμε μόνο σε μία.

Ένα από τα μεγαλύτερα θετικά των συνθετικών καυσίμων είναι το γεγονός πως μπορούν να αντικαταστήσουν την συμβατική βενζίνη και το συμβατικό πετρέλαιο με ελάχιστες αλλαγές στους κινητήρες και τις υποδομές. Δεν απαιτείται κάποια τεράστια επένδυση για τη δημιουργία νέων υποδομών ενώ ο Schultze προβλέπει πως η τιμή των συνθετικών καυσίμων μπορεί να μειωθεί στα επίπεδα της βενζίνης μέχρι το 2030. Δεν είναι τυχαία η δέσμευση της Mazda στην συμμαχία με άλλες ιαπωνικές εταιρίες για την διάσωση των Μ.Ε.Κ. Η μάρκα πιστεύει σε αυτές και στον ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν ακόμα και στη νέα εποχή του εξηλεκτρισμού. Το θέμα είναι ότι δεν συμμερίζονται όλοι τις απόψεις της

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.