Οι Ιάπωνες συνεργάζονται για να σώσουν την Μ.Ε.Κ.

Στην πολιτική, την βιομηχανία αυτοκινήτου και την κοινωνία έχουν αρχίσει να διαμορφώνονται δύο στρατόπεδα: το πρώτο πιστεύει ακράδαντα πως όσο νωρίτερα απαλλαχτούμε από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, τόσο καλύτερα για το περιβάλλον και κατά συνέπεια, για εμάς ενώ το δεύτερο έχει την πεποίθηση ότι υπάρχουν ενδιάμεσα βήματα και κατευθύνσεις προς τις οποίες οφείλουμε να κινηθούμε πριν φτάσουμε σε αυτό το σημείο. Στο δεύτερο στρατόπεδο εντάσσεται μεταξύ άλλων η Toyota, ένας από τους πιονιέρους του εξηλεκτρισμού που θεωρεί ότι δεν υπάρχει λόγος να βιάσουμε τις καταστάσεις. Το αντίθετο μάλιστα.

Γι’ αυτό, η Toyota, η Mazda, η Subaru, η Kawasaki και η Yamaha δημιούργησαν ένα κοινό μέτωπο. Μία συμμαχία που στόχος της είναι η διάσωση της μηχανής εσωτερικής καύσης και η επίτευξη της περίφημης “carbon neutrality” πέραν της επικρατούσας τεχνολογίας εξηλεκτρισμού. Οι 5 ιαπωνικές εταιρίες εστιάζουν στα καύσιμα και δήλωσαν σε κοινή συνέντευξη τύπου ότι θα κυνηγήσουν 3 πρωτοβουλίες: η συμμετοχή σε αγώνες με καύσιμα ουδέτερα ως προς τις εκπομπές ρύπων, η εξερεύνηση της χρήσης κινητήρων υδρογόνου σε μοτοσυκλέτες και άλλα οχήματα και η συνέχιση της συμμετοχής σε αγώνες με κινητήρες υδρογόνου. Το βασικό στοιχείο πάνω στο οποίο στηρίζεται η… συμμαχία αφορά την επιλογή που πρέπει να δίνεται στους καταναλωτές και γι’ αυτό ότι γίνεται, γίνεται παράλληλα με την στρατηγική εξηλεκτρισμού που έχουν καταστρώσει οι εταιρίες και όχι στην θέση της.

Με βάση τους 3 πυλώνες της συμμαχίας, η Mazda θα λάβει μέρος στην ST-Q κατηγορία του Super Taikyu αγώνα αντοχής στην Okayama με ένα αγωνιστικό που θα κινείται χάρη σε έναν Skyactiv-D πετρελαιοκινητήρα 1.5 λίτρων ο οποίος θα καταναλώνει diesel που θα προέρχεται σε ποσοστό 100% από βιομάζα ώστε να συνεισφέρει στην διεύρυνση της χρήσης της επόμενης γενιάς βιοκαυσίμων. Οι Toyota και Subaru από την άλλη, εστιάζουν στα συνθετικά καύσιμα και θα συμμετέχουν στον ίδιο αγώνα το 2022 με ένα BRZ και ένα GR86 αντίστοιχα. Παράλληλα, η Toyota σε συνεργασία με την Yamaha και την Denso συνεχίζουν την εξέλιξη του κινητήρα ο οποίος λειτουργεί ως Μ.Ε.Κ. αλλά καταναλώνει υδρογόνο για την καύση ενώ γίνονται κινήσεις και στον τομέα της παραγωγής καυσίμων με το πιο πρόσφατο παράδειγμα να αφορά την πόλη της Fukuoka που παράγει “ουδέτερο” υδρογόνο από τα βιοαέρια που δημιουργούνται από την επεξεργασία των λυμάτων!

Για να “επεκτείνουν τις επιλογές για την επίτευξη της ουδετερότητας όσον αφορά στις εκπομπές CO2 και για την συνεισφορά στην δημιουργία μίας καλύτερης κοινωνίας προστατεύοντας παράλληλα της δουλειές και τις ζωές των ανθρώπων, οι πέντε εταιρίες θα συνεχίσουν να ενώνουν τις δυνάμεις τους, να εμβαθύνουν την συνεργασία τους και να προωθούν ενεργά την δημιουργία νέων συνεργατών σε όλες τις βιομηχανίες”, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην δήλωση τους.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.