Νέο Ford Focus με μεγάλες αλλαγές εντός και εκτός!

Με τον ανταγωνισμό στην κατηγορία αμείλικτο και σε μεγάλο βαθμό ανανεωμένο, το Ford Focus δεν θα μπορούσε να αντισταθεί για πολύ ακόμα στις πιέσεις. Έτσι, παρουσιάζεται μπροστά μας σήμερα φρέσκο, αναβαθμισμένο και διατεθειμένο να διορθώσει τα παραστρατήματα του παρελθόντος ώστε να γίνει ακόμα πιο ελκυστικό στο αγοραστικό κοινό.

Το facelift που ετοίμασε η αμερικανική εταιρία δε, είναι εκτενέστατο καθώς καλύπτει όλες τις βάσεις – από την εμφάνιση στους κινητήρες και από την καμπίνα στην διαθέσιμη τεχνολογία.

Ξεκινώντας από τα βασικά, το Focus ακολουθεί τα χνάρια του μικρότερου αδερφού του (βλ. Fiesta) όσον αφορά στο design με τις μεγαλύτερες αλλαγές να εντοπίζονται στο εμπρός μέρος. Εκεί όπου παρατηρούμε την μεγαλύτερη γρίλια η οποία φιλοξενεί πλέον και το σήμα της εταιρίας ενώ αριστερά και δεξιά της, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στα ανασχεδιασμένα και LED σε όλες τις εκδόσεις, φωτιστικά σώματα. Πίσω δε, τα φανάρια έχουν αποκτήσει νέα γραφικά και ελαφρώς φιμέ καλύμματα ενώ η Ford επέλεξε τον δρόμο της αισθητικής διαφοροποίησης και ανάμεσα στις διαφορετικές εκδόσεις του Focus (Titanium, ST-Line, Active και φυσικά, ST).

Πιο σημαντικές, καθώς εκεί περνάμε το μεγαλύτερο μέρος της συμβίωσης μας με το αυτοκίνητο, είναι οι επεμβάσεις της Ford στο εσωτερικό όπου την παράσταση χωρίς αμφιβολία κλέβει η τεράστια οθόνη των 13.2 ιντσών που χρησιμοποιείται για την τελευταία εκδοχή του SYNC 4 συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η τοποθέτηση της μεγάλης οθόνης έφερε μία σειρά αλλαγών στην κεντρική κονσόλα ενώ το SYNC 4 σύστημα infotainment δίνει την δυνατότητα over-the-air αναβαθμίσεων, ασύρματης συνδεσιμότητας μέσω Apple CarPlay ή Android Auto, φωνητικών εντολών κ.ά. Εφόσον είμαστε στον ευρύτερο τομέα της τεχνολογίας, θα ήταν τεράστια παράλειψη να μην αναφερθούμε στην ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης που εμπλουτίστηκε με blind spot monitoring και intersection assist μεταξύ άλλων.

Η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων είναι σε μεγάλο βαθμό ίδια με τον 1000άρη EcoBoost Hybrid βενζινοκινητήρα να είναι διαθέσιμος είτε με 125 είτε με 155 άλογα, την μη-υβριδική έκδοση του ίδιου κινητήρα με 100 ίππους στην βάση της γκάμας και τον 1500άρη EcoBlue turbodiesel με 95 ή 120 ίππους να απευθύνεται στους λάτρεις του πετρελαίου. Η πιο σημαντική προσθήκη έχει να κάνει με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο με τους EcoBoost Hybrid κινητήρες.

Από το φρεσκάρισμα δεν “γλίτωσαν” φυσικά ούτε το station wagon αλλά ούτε και το Focus ST που συνεχίζει με το ίδιο set-up και τον τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα των 2.3 λίτρων με τα 280 άλογα. Περισσότερες πληροφορίες για την διαθεσιμότητα καθώς και την τιμή του νέου Ford Focus θα έχουμε σύντομα.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.