Testarossa by Officine Fioravanti. Κλασική, αλλά ολοκαίνουρια!

Στις αρχές του καλοκαιριού η Officine Fioravanti ανακοίνωσε τα πλάνα της για την παραγωγή μίας “restomod” έκδοσης της θρυλικής Ferrari Testarossa. Όπου το restomod μεταφράζεται ως η κλασική εμφάνιση και αίσθηση αλλά με σύγχρονη τεχνολογία. Τότε, η ελβετική εταιρία είχε δώσει στη δημοσιότητα κάποιες φωτογραφίες ενός καμουφλαρισμένου πρωτότυπου και μερικές προκαταρκτικές πληροφορίες αλλά μερικούς μήνες αργότερα, είναι έτοιμη να αποκαλύψει την… αναγεννημένη Testarossa στο σύνολο της!

Με μία πρόχειρη ματιά, δύσκολα θα καταλάβεις περί τίνος πρόκειται. Οι πιο παρατηρητικοί θα δούνε τις μεγαλύτερες ζάντες ελαφρού κράματος που έχουν διάμετρο 17 ιντσών εμπρός και 18 πίσω και το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης της Brembo που “κρύβεται” μέσα τους αλλά δεν υπάρχουν πολλά άλλα στοιχεία που να μαρτυρούν το special της κατασκευής. Δεν μπορείς να δεις τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins, τις ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ούτε το ABS και το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που φρόντισε να εγκαταστήσει η Officine Fioravanti. Με το ζόρι μπορείς να διακρίνεις την διαφορά ανάμεσα στην εργοστασιακή και την ολοκαίνουρια εξάτμιση τιτανίου, αν και ο ήχος σίγουρα θα είναι πολύ διαφορετικός.

Officine Fioravanti Testarossa

Σίγουρα πάντως δεν θα καταλάβεις ότι κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα βρίσκεται μία σαφώς αναβαθμισμένη έκδοση του επίπεδου 12-κύλινδρου των 4.9 λίτρων που χάρη στις επεμβάσεις των μηχανικών παράγει πλέον 510 ίππους και 600 Nm ροπής! Αυτός έχει να κινήσει 130 κιλά λιγότερα σε σύγκριση με την standard Testarossa καθώς παρά τις διάφορες προσθήκες, η Officine Fioravanti ξεπέρασε τον αρχικό στόχο των 120 κιλών που είχε θέσει η ίδια ενώ το αυτοκίνητο επωφελείται και από την βελτιωμένη αεροδυναμική, για να φτάσει την τελική ταχύτητα των 323 km/h. Όσον αφορά στο εσωτερικό δε, η ελβετική φίρμα προχώρησε σε μία συνολική αναβάθμιση και έναν εκσυγχρονισμό αλλά ευτυχώς δεν αντικατέστησε το cult “κινητό τηλέφωνο” που εμφανισιακά διατηρεί το design της δεκαετίας του ’80 αλλά συνδέεται με το αυτοκίνητο μέσω Bluetooth.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.