Το Skoda Enyaq iV δυσκολεύεται στο τεστ του ταράνδου.

Το Enyaq iV είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Skoda και ως αυτό, το πρώτο μοντέλο της που βασίζεται στην MEB αρχιτεκτονική του VW Group που εξελίχθηκε ειδικά για ηλεκτρικά μοντέλα. Ένα προσιτό δεδομένου του τι προσφέρει και ασφαλέστατο, όπως έκρινε ο EuroNCAP που το βαθμολόγησε με 5 αστέρια, EV με τα σήματα της τσέχικης εταιρίας το οποίο όμως φαίνεται πως δυσκολεύεται στο περιβόητο τεστ αποφυγής ταράνδου.

Το γνωστό ισπανικό μέσο είχε στην διάθεση του την βασική έκδοση με την μικρή μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα των 180 ίππων, η οποία εξοπλίζεται με ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών και ελαστικά Bridgestone Turanza ECO σε διάσταση 235/50 εμπρός και 255/45 πίσω. Η καλύτερη επίδοση που κατάφεραν οι δοκιμαστές στο τεστ ήταν μόλις 67 km/h με το Skoda Enyaq να παρουσιάζει μία περίεργη τάση προς υπερστροφή στο τελευταίο στάδιο της δοκιμής. Για λόγους που κανείς δεν έχει καταλάβει, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας του αυτοκινήτου όχι μόνο δεν έκανε αρκετά ώστε να ελέγξει την πορεία του, αλλά σε έναν βαθμό συνέβαλε στην αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους κατά την μανούβρα επαναφοράς στην αρχική πορεία! Οι δοκιμές που έγιναν σε υψηλότερες ταχύτητες απλά έκαναν το φαινόμενο πιο εμφανές αλλά οφείλουμε να σημειώσουμε ότι οι δοκιμαστές αντιμετώπισαν αυτή την συμπεριφορά αποκλειστικά κατά τη διάρκεια της δοκιμασίας και ούτε μία φορά σε δημόσιους δρόμους, ακόμα και όταν πίεσαν το Enyaq σε “ειδικές διαδρομές”… Τέλος, να αναφέρουμε ότι το ηλεκτρικό SUV της Skoda δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα στο σλάλομ ολοκληρώνοντας το τεστ με επιτυχία και παρουσιάζοντας προβλέψιμες αντιδράσεις.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.