Toyota GR DKR Hilux T1+. Με στόχο την κορυφή.

Η Toyota απέχει δύο ολόκληρα χρόνια από την κορυφή στο Rally Dakar και θέλει να επιστρέψει με το GR DKR Hilux T1+. Όπως και το αγωνιστικό της Prodrive, έτσι και το Hilux της Toyota κάνει το βήμα στην T1+ κατηγορία και η απόφαση της ιαπωνικής εταιρίας αντικατοπτρίζεται και στο αμάξωμα χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι το GR DKR Hilux T1+ δεν είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως… Hilux.

Ακόμα και με τα φαρδιά φτερά, τους 37άρηδες τροχούς και την αναβαθμισμένη ανάρτηση που παρέχει διαδρομή 35 εκατοστών, το αγωνιστικό της Toyota παραμένει ένα Hilux. Παρά ακόμα και το γεγονός ότι κάτω από το καπό δεν βρίσκεται κάποιο κινητήριο σύνολο από την γκάμα του pickup αλλά ένας twin-turbo V6 με χωρητικότητα 3.5 λίτρων ο οποίος προέρχεται από το νέο Land Cruiser. Στην προκειμένη περίπτωση όμως, ο κινητήρας έχει “σημαντικά αυξημένη” απόδοση χωρίς να διευκρινίζεται βέβαια κατά πόσο υπερβαίνει τα 415 άλογα και 650 Nm ροπής του εργοστασιακού.

Να σημειώσουμε βέβαια ότι η μορφή στην οποία βλέπουμε το GR DKR Hilux T1+ δεν είναι η τελική καθώς το αγωνιστικό βρίσκεται ακόμα στην φάση των δοκιμών, με την Toyota να υπόσχεται πως αυτή θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στην χρονιά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η ομάδα της Toyota για το Rally Dakar του 2022 θα αποτελείται από 4 διαφορετικά πληρώματα με προεξέχοντα φυσικά τον τρις νικητή του ράλι, Nasser Al-Attiyah με τον συνοδηγό-πλοηγό του, Mathieu Baumel.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.