Με έως και 435 ίππους το Genesis GV60.

Τον περασμένο Αύγουστο η Genesis παρουσίασε το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της που είναι ταυτόχρονα το πρώτο που βασίζεται στην προηγμένη αρχιτεκτονική E-GMP του group. Το GV60 παίρνει τη μορφή ενός εντυπωσιακού crossover με όλα τα χαρακτηριστικά στοιχεία της Genesis και μία απολύτως σύγχρονη και μοντέρνα καμπίνα αλλά μέχρι σήμερα, δεν είχαμε καμία πληροφορία για τα κινητήρια σύνολα με τα οποία θα είναι διαθέσιμο όταν λανσαριστεί στην αγορά γύρω στα μέσα του επόμενου έτους. Η E-GMP πλατφόρμα έχει τεράστιες δυνατότητες όπως έχουμε ήδη δει στο Hyundai Ioniq 5 και το Kia EV6 αλλά τα πλάνα της Genesis σχετικά με το GV60 δεν ήταν γνωστά.

Αυτό αλλάζει και όπως μαθαίνουμε, ενώ η αρχιτεκτονική μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες 58 ή 77.4 kWh, το GV60 θα προσφέρει μονάχα την μεγαλύτερη από τις δύο. Η φόρτιση μπορεί να γίνει με ταχύτητα που φτάνει τα 350 kW που σημαίνει ότι από το 10, στο 80% του μέγιστου φορτίου της μπαταρίας δεν χρειάζονται περισσότερα από 18 λεπτά. Όσον αφορά στις διαθέσιμες εκδόσεις, οι πελάτες θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα από 3. Στην βασική, το GV60 εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 230 ίππων και 350 Nm ροπής ο οποίος είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και προσφέρει μέγιστη εμβέλεια 450 χιλιομέτρων. Αμέσως μετά είναι η τετρακίνητη έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων στον πίσω άξονα και έναν 100 ίππων στον εμπρός που παράγουν συνδυαστικά 318 άλογα και 605 Nm ροπής αλλά η επιπλέον ισχύς απαιτεί την θυσία μέρους της αυτονομίας καθώς στην προκειμένη περίπτωση, αυτή δεν υπερβαίνει τα 400 χιλιόμετρα.

Στην κορυφή της γκάμας είναι το GV60 που με δύο όμοιους ηλεκτροκινητήρες στους δύο άξονες προσφέρει 435 ίππους και 605 Nm ροπής αλλά και εδώ απαιτείται μία θυσία όσον αφορά στην αυτονομία, η οποία αγγίζει τα 368 χιλιόμετρα. Σε αυτή την έκδοση όμως, το crossover της Genesis ολοκληρώνει το σπριντ στα 100 km/h σε μόλις 4.0 δευτερόλεπτα, οπότε η επιλογή είναι καθαρά θέμα προτεραιοτήτων. Κατά τα άλλα, αξίζει μία σύντομη αναφορά στην τεχνολογία με την οποία έρχεται το GV60. Συστήματα όπως το Active Sound Design που παράγει διαφορετικούς ήχους ανάλογα με το mode οδήγησης που έχει επιλεχθεί, το Boost που αυξάνει την απόδοση του κινητήριου συνόλου για 10 δευτερόλεπτα, το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το Drift mode ή η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση που συνδυάζεται με την εμπρός κάμερα για να αναγνωρίζει τον δρόμο και τυχόν εμπόδια σε αυτόν και να προσαρμόζεται ανάλογα και αυτόματα.

Ανάλογο είναι το επίπεδο της τεχνολογίας και στην καμπίνα. Εκτός από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την οθόνη του συστήματος infotainment και το head-up display, το GV60 είναι το πρώτο Genesis με ηχοσύστημα της Bang & Olufsen, με  το Face Connect σύστημα αναγνώρισης προσώπου και μία υπερπλήρη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης. Το μόνο που απομένει τώρα, είναι να μάθουμε τις αγορές στις οποίες θα λανσαριστεί το νέο μοντέλο της κορεατικής φίρμας και φυσικά, την τιμή του.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.