Lamborghini Countach LP 500 Reconstruction. Σαν καινούρια!

Όταν οι τσέπες του πελάτη είναι αρκετά βαθιές, τίποτα δεν είναι αδύνατο. Όλα είναι πιθανά και όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά. Υπάρχουν κάποιοι που το παραδέχονται και το εκμεταλλεύονται και άλλοι που το εκμεταλλεύονται αλλά προσπαθούν ανεπιτυχώς να τηρήσουν μία πιο… ηθική στάση. Δεν γνωρίζω σε ποια κατηγορία ανήκει η Lamborghini αλλά σίγουρα το εκμεταλλεύεται καθώς μόλις ολοκλήρωσε την πλήρη ανακατασκευή της πρωτότυπης Countach LP 500 που πραγματοποίησε το ντεμπούτο της στην έκθεση της Γενεύης το 1971.

Το εν λόγω πρωτότυπο καταστράφηκε τρία χρόνια μετά την πρεμιέρα του κατά τις δοκιμές πρόσκρουσης για την έκδοση παραγωγής αλλά ένας μυστηριώδης “σημαντικός πελάτης” ζήτησε το 2017 από την ιταλική φίρμα την αναπαραγωγή του δίνοντας ταυτόχρονα και μία λευκή επιταγή και η Lamborghini ξεκίνησε την χρονοβόρα και τρομερά λεπτομερή διαδικασία που είχε ως τελικό αποτέλεσμα το αυτοκίνητο που βλέπεις στις φωτογραφίες. Χρειάστηκαν περισσότερες από 25.000 εργατοώρες και αμέτρητες επιπλέον ώρες μελέτης και έρευνας για να καταλήξουμε εδώ αλλά η Countach LP 500 Reconstruction είναι ένα ταξίδι στον χρόνο που άξιζε (γι’ αυτόν που το πλήρωσε) κάθε ευρώ από την αναμφίβολα δυσθεώρητα υψηλή τιμή του.

Οι πρώτοι μήνες περιλάμβαναν αποκλειστικά την συλλογή πληροφοριών και δεδομένων: Φωτογραφίες, έγγραφα, αναφορές από meetings, τα αυθεντικά σχέδια ή ακόμα και οι αναμνήσεις κάποιων εκ των πρωταγωνιστών της εποχής. Όλα ήταν σημαντικά ώστε να προχωρήσει το έργο. Αρχικά, κατασκευάστηκε από το μηδέν το πλαίσιο και εν συνεχεία, το αμάξωμα. Από τη στιγμή που οι μηχανικοί και οι τεχνικοί έφτασαν στο σημείο της διαμόρφωσης του εξωτερικού μετάλλου, οι σύγχρονες τεχνικές έδωσαν την θέση του στις παραδοσιακές με τον “battilastra”, τα εργαλεία του και την δημιουργικότητα του. Το ίδιο έγινε και στην καμπίνα ενώ οτιδήποτε σχετίζεται με τα μηχανικά της Countach LP 500 Reconctruction, είτε είναι αυθεντικό ανταλλακτικό, είτε ανακατασκευασμένο είτε κατασκευασμένο εκ νέου με τις αυθεντικές προδιαγραφές. Ακόμα και τα ελαστικά είναι ανακατασκευή αυτών που φορούσε το πρωτότυπο βάσει φωτογραφιών της εποχής: Cinturato CN12 με το ακριβές πέλμα σε διάσταση 245/60/14 εμπρός και 265/60/14 πίσω – τα χρόνια που τα supercars φορούσαν 14άρες ζάντες! Το πιο εύκολο μάλλον ήταν το χρώμα: Giallo Fly Speciale. Αυτό που βλέπεις λοιπόν, είναι μία χρονοκάψουλα που σε ταξιδεύει πίσω στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης το 1971 και δεν είναι σε κάποιο μουσείο δεδομένης της ιστορικής σημασίας που έχει για την Lamborghini, αλλά στο γκαράζ κάποιου ζάμπλουτου συλλέκτη ο οποίος και το πλήρωσε φυσικά!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.