Η Ford Mustang Mach-E δυσκολεύεται στο τεστ του ταράνδου.

Το τεστ αποφυγής ταράνδου είναι ένα από εκείνα τα τεστ που δοκιμάζουν ολόκληρο το αυτοκίνητο – από το σύστημα διεύθυνσης στην ανάρτηση, από το πλαίσιο στα ελαστικά και από τα ηλεκτρονικά συστήματα στο ζύγισμα του αυτοκινήτου, όλα πρέπει να λειτουργούν στην εντέλεια για να αποδώσει το μέγιστο το σύνολο. Στην περίπτωση της αμιγώς ηλεκτρικής Mustang Mach-E και παρότι μας ενθουσίασε όταν την οδηγήσαμε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, κάτι φαίνεται πως υστερεί ελαφρώς.

Το ηλεκτρικό crossover της αμερικανικής εταιρίας παρουσίασε δυναμικά χαρακτηριστικά που μπορεί να την κάνουν διασκεδαστική στον δρόμο, αλλά δεν την βοηθούν ιδιαίτερα στο σλάλομ που απαιτεί το τεστ αποφυγής ταράνδου. Ήδη από τα 68 km/h, το πίσω μέρος της Mustang Mach-E δείχνει μία αστάθεια στο δεύτερο μέρος της δοκιμασίας με αποτέλεσμα να ρίχνει μερικούς κώνους ενώ όταν η ταχύτητα αυξάνεται στα 72 km/h, το ίδιο φαινόμενο γίνεται πολύ πιο έντονο και η Mach-E δεν ολοκληρώνει καν το τελευταίο τμήμα. Σύμφωνα με την εκτίμηση του σουηδικού μέσου, το θέμα είναι τα ηλεκτρονικά συστήματα που δεν καταφέρουν να επιβάλλουν την τάξη στο πίσω μέρος του ηλεκτρικού crossover. Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης δε, δοκιμάστηκαν τόσο το Tesla Model Y που πέρασε με επιτυχία το τεστ στα 75 km/h αλλά και το Hyundai Ioniq 5 που έκανε το ίδιο αλλά με ελαφρώς χαμηλότερη ταχύτητα – 72 km/h. Για την ιστορία δε, να σημειώσουμε πως η… παλιά, κλασική, βενζινοκίνητη Mustang δεν είχε κανένα πρόβλημα να περάσει το τεστ με ταχύτητα 77 km/h. Έτσι, για να σέβονται οι νέοι!

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.