Τρία νέα μοντέλα θα λανσάρει η Polestar μέχρι το 2024.

Παρότι νέα ως ανεξάρτητη εταιρία η Polestar προτιμά να μιλά με πράξεις. Έχει την τάση να παρουσιάζει τους στόχους της όσον αφορά στον εξηλεκτρισμό και την βιωσιμότητα αλλά να μην αναλύει τα πλάνα της σχετικά με τα χρονοδιαγράμματα των μελλοντικών της μοντέλων. Καθώς όμως ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να μπει στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ως “Polestar Automotive Holding UK Limited” με αποτίμηση που αγγίζει τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια, ο επικεφαλής της έριξε λίγο φως σε αυτά που μπορούμε να περιμένουμε τα επόμενα χρόνια από την σουηδική εταιρία. Καταρχάς, υπάρχει το Polestar 3 που έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με την Porsche Cayenne, διανύει την φάση του πρωτοτύπου και περνά τις δοκιμές πρόσκρουσης.

Το Polestar 4, το δεύτερο SUV μας, έφυγε από το studio σχεδιασμού εδώ και πολύ καιρό.

Πρόσθεσε το μεγάλο αφεντικό της Polestar, Thomas Ingenlath, συμπληρώνοντας πως αυτό θα πάρει τη μορφή ενός crossover-coupe με διαστάσεις παρόμοιες με αυτές της Porsche Macan ενώ το τρίτο κατά σειρά μοντέλο, το οποίο θα έρθει μέχρι το 2024, είναι το πανέμορφο Precept.

Η Polestar παρέδωσε περίπου 10.000 αυτοκίνητα το 2020 και ο στόχος για το ’21 είναι να πλησιάσει τα 29.000 αυτοκίνητα αλλά από τη στιγμή που θα χτίσει την γκάμα που θέλει, προβλέπει πως οι παραδόσεις θα εκτιναχθούν στα 290.000 αυτοκίνητα μέχρι το 2025! Αυτή τη στιγμή, η εταιρία δραστηριοποιείται σε 14 αγορές με στόχο αυτές να γίνουν 30 μέχρι το 2023 και ο Ingenlath δήλωσε ότι δεν θα χρειαστεί επιπλέον εργοστάσιο για να φτάσει τον στόχο που έχει θέσει για τον όγκο πωλήσεων για το 2025. Με λίγα λόγια η Polestar μπορεί να είναι νέα ως ανεξάρτητη εταιρία αλλά έχει ένα σαφές και ρεαλιστικό πλάνο και κάπως έτσι προκύπτει η αποτίμηση των 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι είναι συντηρητική, δεδομένου ότι άλλες αμιγώς ηλεκτρικές φίρμες με περιορισμένη γκάμα προϊόντων αποτιμούνται υψηλότερα (βλ. Lucid Motors στα $40.7 δις, Nio στα $58 δις, XPeng στα $30.2 δις και Li Auto στα $27.4 δις).

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.