Το επόμενο Toyota Prius και με κινητήρα υδρογόνου!

Η Toyota είναι μία από εκείνες τις εταιρίες που πιστεύει πως ο εξηλεκτρισμός δεν είναι εφικτός αποκλειστικά με μία τεχνολογία. Υπάρχουν διάφορες λύσεις που ταιριάζουν σε διάφορες περιπτώσεις και στηρίζει έμπρακτα αυτή την πεποίθηση εξελίσσοντας εναλλακτικές τεχνολογίες που αργά ή γρήγορα θα περάσουν στην παραγωγή. Σε λίγο καιρό θα λανσάρει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό (με μπαταρίες) μοντέλο της, είναι εκ των πρωτοπόρων στα υβριδικά και έχει λανσάρει ήδη την 2η γενιά του υδρογονοκίνητου Mirai. Εκτός από όλα αυτά όμως, η Toyota βλέπει το υδρογόνο και ως καύσιμο και έχει ήδη τρέξει με μία ανάλογα τροποποιημένη Corolla στον 24ωρο αγώνα στην Fuji Speedway.

Στην προκειμένη περίπτωση, ο 3-κύλινδρος, turbo 1600άρης του GR Yaris υπέστη τις κατάλληλες μετατροπές ώστε να καταναλώνει αντί για βενζίνη, συμπιεσμένο υδρογόνο και το πρώτο δύσκολο test, σε συνθήκες αγώνα, ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Πιστεύουμε πως είναι καθαρά θέμα χρόνου να περάσει η εν λόγω τεχνολογία στην παραγωγή και απ’ ότι φαίνεται, το ίδιο πιστεύουν και τα ιαπωνικά μέσα που αναφέρουν πως η επόμενη γενιά του Toyota Prius, θα είναι διαθέσιμη και με έναν 1800άρη “υδρογονοκινητήρα” ο οποίος θα συνδυάζεται με το κλασικό υβριδικό σύστημα της εταιρίας.

Το τρέχον Toyota Prius παρουσιάστηκε το 2015 και έχει ήδη ανανεωθεί με το κλασικό facelift, οπότε θεωρητικά, δεν θα αργήσει πολύ η αντικατάσταση του από την επόμενη γενιά. Τα δημοσιεύματα λένε ότι αυτό δεν αποκλείεται να συμβεί ακόμα και τον Δεκέμβριο του 2022 αλλά αρχικά, θα προσφέρεται όπως η τρέχουσα γενιά με το γνωστό υβριδικό σύνολο που αποτελείται από τον 1800άρη βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιεί το υδρογόνο ως καύσιμο, εικάζεται πως θα είναι έτοιμος για λανσάρισμα στην αγορά περί τα μέσα της δεκαετίας ώστε να εξελιχθεί περαιτέρω αλλά και για να προλάβουν οι υποδομές να προφτάσουν την πρόοδο της τεχνολογίας. Δεν έχει νόημα να προσφέρεις μία τεχνολογία αν το περιβάλλον στο οποίο λανσάρεται δεν είναι έτοιμο να την υποστηρίξει με σταθμούς ανεφοδιασμού. Ας περιμένουμε όμως να δούμε το… “συμβατικό” Toyota Prius και στη συνέχεια θα δούμε για το υδρογονοκίνητο.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.