Alfa Romeo: Με όσο το δυνατόν λιγότερες οθόνες στο μέλλον.

Ολόκληρη η ζωή μας είναι μία οθόνη τα τελευταία χρόνια. Όλοι κουβαλάμε μία στην τσέπη, όλοι έχουμε (τουλάχιστον) μία στο σπίτι και εφόσον διαθέτεις καινούριο αυτοκίνητο, σίγουρα έχεις και (τουλάχιστον) μία σε αυτό. Οι κατασκευαστές τις χρησιμοποιούν κατά κόρον στα καινούρια μοντέλα τους με το standard να είναι 2 οθόνες – μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα infotainment ενώ στα πιο premium οχήματα έχουμε αρχίσει να βλέπουμε και 3. Η χρήση τους από τις εταιρίες είναι σχεδόν αλόγιστη και με την στροφή στον εξηλεκτρισμό αλλά και με την εξελισσόμενη τεχνολογία ημι-αυτόνομης οδήγησης, αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει στο προσεχές μέλλον.

Η Alfa Romeo όμως έχει διαφορετικά πλάνα, με τον CEO της, Jean-Philippe Imparato να περιγράφει ένα εναλλακτικό μέλλον. Ένα πιο οδηγοκεντρικό, με “όσο το δυνατόν λιγότερες οθόνες” στην καμπίνα.

Δεν πουλάω ένα iPad που να συνοδεύεται από ένα αυτοκίνητο, πουλάω μία Alfa Romeo.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς σκοπεύει να υλοποιήσει την συγκεκριμένη στρατηγική η ιταλική φίρμα καθώς οι οθόνες προσδίδουν ένα στοιχείο εντυπωσιασμού και καλύπτουν με μοντέρνο τρόπο τον “νεκρό χώρο”. Πώς θα γεμίσουν αυτόν τον χώρο στο ταμπλό οι σχεδιαστές ώστε να μην ξενίζει το αγοραστικό κοινό; Εκτός και αν ο Imparato παίζει με τις λέξεις και έχει στο μυαλό του να κάνει τις δύο μικρές οθόνες, μία μεγάλη. Στην τελική, πόσες είναι οι “λιγότερες δυνατές” οθόνες την εποχή της ηλεκτροκίνησης και πώς μπορεί η Alfa Romeo να επικοινωνήσει το… συναίσθημα στον οδηγό και τους συνεπιβάτες; Μέχρι τώρα, το έκανε με το design, την ισχύ, τον ήχο και τον χαρακτήρα των αυτοκινήτων αλλά στο μέλλον δεν θα υπάρχει ήχος από τον κινητήρα. Άσκηση για δύσκολους λύτες αλλά θα έχουμε τα πρώτα δείγματα γραφής σύντομα

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.