Ανανεώνει και η Volvo το σήμα της.

Μία νέα εποχή απαιτεί ένα νέο σήμα και η Volvo είναι η τελευταία εταιρία που υπακούει στις προσταγές της… νέας τάξης πραγμάτων παρουσιάζοντας το ριζικά ανανεωμένο logo της. Ένα logo που πετά από πάνω του οτιδήποτε τρισδιάστατο και χρωματικό είχε το παλιό για να υιοθετήσει το λιτό και απέριττο look που επιτάσσει η ψηφιακή εποχή.

Το προηγούμενο σήμα της σουηδικής εταιρίας χρησιμοποιείται και εξελίσσεται από την ίδρυση της το 1927. Αναπαριστά το αλχημικό σύμβολο για τον σίδηρο και στην μορφή που το γνωρίζουμε οι περισσότεροι, τοποθετείται στα αυτοκίνητα της Volvo από τις αρχές του 2000. Από την δεκαετία του ’60 μέχρι και σήμερα, χρησιμοποιείται παράλληλα και το όνομα της εταιρίας ως logo, κατά κύριο λόγο στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αν και τα τελευταία χρόνια το κενό ανάμεσα στα γράμμα έχει μεγαλώσει σημαντικά σε σύγκριση με 20 χρόνια πριν. Η ουσία είναι όμως ότι το “Iron Mark”, όπως ονομάζεται το σήμα της Volvo, έχει διατηρήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό το ίδιο, αναγνωρίσιμο σχήμα και το ίδιο συμβαίνει και με την τελευταία εκδοχή του.

Απλά είναι πιο “επίπεδο”, απόλυτα ασπρόμαυρο και σαφώς πιο φιλικό σε ψηφιακές εφαρμογές. Η ορατή μπάρα μέσα στην οποία αναγραφόταν το όνομα της μάρκας έχει διαγραφεί και το βέλος στο πάνω μέρος τέμνει την περιφέρεια του κύκλου αντί να ενσωματώνεται σε αυτήν όπως στο παρελθόν. Η φυσική ροή των πραγμάτων στο design είναι η απλοποίηση… η απόσταξη ενός σχεδίου στα απολύτως απαραίτητα και αυτό ακριβώς έγινε και στο σήμα της Volvo. Κι αν τώρα σου φαίνεται περίεργο, σε λίγο καιρό θα το συνηθίσεις και τότε μπορείς να το κρίνεις.

ΑΦΗΣΤE ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.